Dette indlæg er måske en anelse alternativt - men nu prøver jeg alligevel.
Jeg bliver tit spurgt om, hvad det koster at få udviklet diverse ting, men nu er sagen den, at jeg ikke har så meget tid til store projekter, så derfor tilbyder jeg nu min ekspertise relativt billigt.
Det drejer sig hovedsagligt om programmering, og udvikling af 'moduler' til din hjemmeside. Jeg arbejder med PHP, MySQL, HTML/CSS og jQuery. OBS: Ingen grafisk fremstilling, medmindre det er temmeligt basalt.
Jeg påtager mig for tiden gerne små opgaver, til en pris mellem 100 - 400 kr.
Så mangler du noget, som du mener at kunne fremstilles for dette beløb, så hører jeg gerne fra dig.
Jeg har flere års erfaring med PHP, men desværre ikke rigtigt nogle referencer at henvise til.
Jeg kan også påtage mig andre opgaver, men inden for rimelighedens grænser.
Forbeholder mig selvfølgelig også retten til at afvise opgaver, hvis jeg ikke føler at jeg vil/kan lave det for de få penge.
Jeg har muligvis på et tidspunkt nød til at købe mig til de tekniske løsninger i form af hjemmeside / webshop. Det er omkring små ting, da jeg har tænkt mig at gå i krig med prestashop inden ingen så længe.
Men skulle der komme noget i vejen og det gør der sikkert så kan jeg kontakte dig.
Kan du eventuel skrive dine komtakt info på en pm til mig?
Trisha: Meget kort fortalt, så er det teknologier til udvikling af hjemmesider og andre online applikationer.
Jeg kan nok desværre ikke rigtig hjælpe dig med din portal - i hvert fald ikke rigtigt til de penge. Jeg går udfra at du skal have lavet det helt fra bunden.
Jeg har ikke så meget tid til overs i min hverdag, så derfor skal det helst være små opgaver, som jeg kan arbejde på om aftenen, når der er ro i hytten. Har en lille søn, og en gravid kæreste, og når den ene ikke skaber sig, så gør den anden - så der er nok at se til. ;-)
Jeg har et problem med et Wordpress plugin på Romantikeren.dk.
Det har virket tidligere, men af en eller anden årsag virker det ikke længere.
Det er det plugin der hedder WP E-Cards. Funktionen virker fint på hjemmesiden, men når modtageren modtager sin mail med linket, hvor han/ hun kan se e-kortet på hjemmesiden, så vises forsiden på hjemmesiden, i stedet for selve kortet.
Trisha: Meget kort fortalt, så er det teknologier til udvikling af hjemmesider og andre online applikationer.
Jeg kan nok desværre ikke rigtig hjælpe dig med din portal - i hvert fald ikke rigtigt til de penge. Jeg går udfra at du skal have lavet det helt fra bunden.
Hvad vil du kunne tilbyde til den pris? og hvad vil det koste hvis det skulle være en anden?
Hvis du "bare" skulle fortælle om det du kan og ikke selv lave det, hvad skulle du have for det?
Hej jeg kunne godt bruge et Icecat modul til min shop. er det noget du kunne klare? jeg aner intet om hvor meget arbejde der er i det men du kunne jo kigge lidt på Batavis modul og eventuelt konvertere det. (vis muligt)