Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis: 20 åbne blogs til at få backlinks fra

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Jeg har over weekenden samlet en liste af åbne blogs og jeg synes, at i skal have 20 af dem :)

De 20 blogs kan findes her: http://lg-optimus.dk/bloglist.txt 

Af respekt for blogejerne tager jeg listen af nettet en af de nærmeste dage igen.

Af de 20 er 3  af hoveddomænernePR4 blogs og 1 PR3 blog. Resten er tilfældigt valgte, så der er måske lidt okay PR værdi i dem, måske ikke.

Enjoy ;)

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 08:15

Virkelig? Ingen der har noget at bruge sådan en liste til?

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:35

Jo, det er da meget rart med sådan en liste .. :)

Men 2 af de første 10 virker .. Jeg gider ikke prøve de andre .. :)

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 12:42

Nu er seo og linkbuilding ikke noget jeg normalt beskæftiger mig med, men med åbne blogs menes der så bare blogs hvor alle kan skrive kommentarer med et linkback med egen linktekst? De blogs flyder jo med ligegyldige kommentarer.

Er det normal praksis for linkbuilding at bruge sådan noget? Personligt ville jeg hellere være fri for at en sådan taktik blev brugt i forbindelse med mine websites, men måske er jeg for sart? Eller er det kun til ligegyldige affiliatesider?

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:46

Min viden er heller ikke så stor inden for SEO, men ja .. Du skriver dit navn, mail, webside samt en kommentar .. Og de flyder med ligegylde kommentare, samt mange af dem er japansk :D

Men det giver et link :)

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 12:52

Martin Jensen:
Min viden er heller ikke så stor inden for SEO, men ja .. Du skriver dit navn, mail, webside samt en kommentar .. Og de flyder med ligegylde kommentare, samt mange af dem er japansk :D

Men det giver et link :)

Mjaa, hvis jeg skulle bruge sådan noget skulle det være et ligegyldigt site jeg linkede til. Sådan spam-links er ikke min kop te :)

Hvis jeg betalte nogen for at lave linkbuilding til et af mine sites, og jeg fandt ud af han brugte en sådan taktik til det - uden at fortælle det på forhånd - ville vi få et problem. I mine øjne lyder det som en meget kortsigtet strategi, der på længere sig kan have skadelige og evt. uoprettelige konsekvenser. Men som sagt, måske er jeg bare sart.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 13:30

Jeg prøver lige at smide en liste ud med engelske sites senere i aften.

Nogle bliver dog fundet ret hurtigt efter de er blevet åbne, hvorefter de hurtigt lukkes ned for igen.

Well backlinks skader i 99,9% af tilfældene ikke - Google kan dog vælge ikke at tillægge dem værdi. I nogle ekstreme tilfælde, så kan sites med utroligt mange backlinks blive straffet. Har fundet nogle med over 1.000.000.000 backlinks og deres site var blevet deindekseret i Google, ikke at det ikke kan ske med færre. Mange niche sites har ca. 2.000 backlinks og det ser ud til at virke ret godt for dem. Alt med måde.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:23

Hej

Tak for listen jeg vil se om der er nogle af bloggene jeg kan bruge

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 21:58

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)