Jeg har en fantastisk idé til et produkt, som kan afsættes worldwide hvis det bliver aktuelt. Der er dog en masse bøvl med at få produktet i gang. Der er noget teknik der skal på plads - det er til at ordne med de rette folk. Så er der noget lovgivningsmæssigt der skal på plads, ala Pwatch den elektroniske p-skive. det kræver jo noget lobby-arbejde ..... øv Men jeg syntes produktet er så godt, at det bør sættes i verden. da det kan redde liv, og undgå trafikulykker. Det er en ny type af udrykningshorn/signal til alle udrykningskøretøjer, hvor signalet kan høres klart og tydeligt inde i de andre biler i trafikken. Der er store probllemer med at udrykningshorn ikke høres i de efterhånden totalt lydisolerede biler, og hvis man samtidig hører højt musik hører man slet ikke udrykningshornet. Det har jeg simpelthen løsningen på. Men jeg har næsten opgivet på forhånd, med alle de barrierer som findes på vejen til at få produktet ud på markedet. Men hvis der findes nogle ildsjæle med interesse indenfor de produkter, og med evner eller netværk som er interessante i denne sammenhæng hører jeg meget gerne fra dig/dem. Så kan du blive en del af denne nye ide/produkt. |
Kære J Deleuran,
Du skal være velkommen til at prøve din opfinderidé og udfirdringer omrking den af hos os i Opfinderrådgivningen på Teknologisk Institut. Vi er sat i verden for at hjælpe private opfindere med at nyttiggøre deres opfindelser, hvis der er et godt belæg for det.
Det skal nævnes, at vi møder mange opfindere, som søger nye løsninger indenfor den genre, du beskriver i dit indlæg omkring udrykningssignaler og trafikken.
Hvis du opretter dig som bruger på vores hjemmeside www.opfind.nu, får du adgang til at indsende din idé til os i den formular du finder under Trin 1 Din Idé.
Under Trin 1 finder du også en guide til at oprette dig som bruger og udfylde formularen, så du kan få adgang til vores i øvrigt gratis rådgivning. Vi er en del af erhvervsfremmesystemet herhjemme.
For god ordens skyld skal jeg huske at nævne, at formularen bliver sendt til et beskyttet system, som kun rådgiverne har adgang til.
Alt godt
Anders Jørgensen, Opfinderrådgivningen