Jeg har i dag fået mig en iPad 2, og har tilkoblet den alm. mail, til min private mail, jeg kunne nu også godt tænke mig at få firmamailen ind på iPad'en, og har downloadet app'en "Outlook Mail", men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke!
Jeg bruger den indbyggede email applikation til min firmamail. Bruger du one.com som udbyder? Jeg brugte i sin tid denne guide, til at opsætte det på min ipad 2.
Du skal vel bare tilføje den i mailprogrammet som de andre mails? Det har jeg gjort med alle mine forskellige mails.
Hej Lars! Jeg ved godt man kan installere mere end én mail i det mail program der er, så jeg kan se mails fra privat og firma, men jeg kan kun svare tilbage fra den ene konto - det problem oplever jeg i hvert fald på min iPhone.
Jeg har i dag fået mig en iPad 2, og har tilkoblet den alm. mail, til min private mail, jeg kunne nu også godt tænke mig at få firmamailen ind på iPad'en, og har downloadet app'en "Outlook Mail", men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke!
Ydrk... hvorfor bruge penge på så lækkert et device for så at svine den til med Microsoft... ? Man køber jo heller ikke en mac for at køre windåse på den
Som de andre siger - brug det medfølgende mailprogram.