Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger foredragsholder, emne: Nyhedsbreve

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg søger en foredragsholder, der vil holde et oplæg om nyhedsbreve.

Hvad kan man opnå med nyhedsbreve, hvordan rammer man bedst sin målgruppe, hvordan kommunikerer man, så modtagerne læser mailen og/eller køber en vare, hvordan kommer man ud med sit budskab mv. Foredraget skal være både informativt og praktisk, dvs. vis gerne cases for at understrege pointer. Det at deltagerne går hjem med gode- og praktisk anvendelige værktøjer er i højsæddet. Det vil også være muligt at tage udgangepunkt i nogle af deltagernes nyhedsbreve, så foredraget bliver mere vedkommende.

Oplæget vil typsik vare fra omkring kl. 17.30 til 20.30 inkl. pause med forplening, spøgsmål fra deltagerne, cases mv.

Vi er rimelige flexible med hensyn til tidspunkt, men kan det blive i september, vil det være en fordel. 

Arrangementet bliver afholdt som et samarbejde mellem Djøf og http://www.KarriereVeninder.dk, og er kun for betalende medlemmerne af disse to organisationer. Deltagerne vil derfor være højtuddannede, og ofte være beslutningstagere i deres virksomhed. Det vil blive gratis at deltage, hvorfor arrangementet vil tiltrække en del deltagere. Sidste arrangement, hvor Thomas Milsted var foredragsholder, tiltrak fuldt hus med 130 deltagere.

Du vil som foredragsholder blive profileret via Djøf og KarriereVeninder, og evt. også IDA, og vil via foredraget komme i kontakt med en masse potentielle kunder.  Din betaling vil således bestå af den profilering du vil opnå og de kontakter du kan skabe til selve arrangementet.

Lyder dette som om det kunne være noget for dig, så skriv gerne et svar her i tråden eller til erhvervs_jurist@hotmail.com

De bedste hilsner

Rikke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:54
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 23:00

flemming.dk:
prøv www.comunize.com : michall helmbæk. Han ved noget om nyhedsbreve.

Hej Flemming.

Hvis Michall er din ven eller en god bekendt, så gør ham en stor tjeneste og bed ham læse korrektur på teksterne, inden de ryger ud på hans site. Hvis han ikke kan selv, så må han outsource til dig eller andre.

Han har meget godt materiale og gode pointer, men det skæmmes af stavefejl som Størrer, Fyldestgørrende, etc...

Undskylder til trådstarter for at gå off topic.

Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 70
Fra  StrongMind Skrevet kl. 10:36
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 18:22

Hej,

Vi leder stadig efter en ekspert i nyhedsbreve, der har lyst til at holde foredrag?

Nogle foreslag, eller er du evt. selv interesseret?

Smil

Rikke

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke

Når nu, du ikke skriver, hvilken by, det foregår i, kan man vel tage for givet at det er enten Struer eller Humlum?

I givet fald ville jeg være da godt kigge forbi og komme med et uformelt oplæg.

Hvis I vil have et rigtigt foredrag i København - så kommer det altså til at koste noget. Til gengæld vil værdien være til at tage og føle på.

Du kan møde mig på Iværk og Vækst, hvor jeg står på Aminos Ekspert-scene lørdag kl. 14. Så kan du jo vurdere, om jeg er værd at betale for.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41

Hej Rikke

Jeg er klar hvis du stadig mangler en oplægsholder ?

Og tak for de rosende ord, og den konstruktive kritik!

/ Michall

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 10:44

Jeg vil gerne anbefale Nicolai Hæggelin til foredrag om nyhedsbreve. Var til foredrag med ham igår omkring LinkedIn. Han er super, og er virkelig god til at få alle med på et flot niveau. Nicolai har virksomheden Digital Works. Overvej ham, i vil ikke fortryde det!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)