Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har fået stjålet vores tekst!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Er på min iPhone lige nu, så kan ikke tjekke linket (viser blank side) men produkterne lå i bunden her http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/CC_ViewPagelet-Start?PageletUUID=h9GsGQVtjgoAAAEwm4Mr1La8
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Produkterne er der stadig - men kan ikke bedømme om det er jeres tekst. Jeg syntes dog at falde over en del ensartethed, men kan ikke bedømme om det er tilfældigt.

 - Kasper

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg klapper i mine små hænder over jeres maskine, havde godt hørt rygter om at der skulle være en husholdningsmaskine på vej. Arbejder i den danske foodservice sektor og kæmper en kamp for at overbevise de danske køkkener om at sous vide er vejen frem... Selv den dårligste mand i et køkken kan ikke ødelægge kødet.. Held og lykke med det - potentialet er enorm!

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Her har jeg kopieret tekst fra vores forside:

"

SousVide Supreme er verdens første vandovn, designet specifikt til at bringe SousVide tilberedningsmetoden ind i private hjem og små restauranter.

SousVide tilberedningsmetoden indkapsler smag og bevarer vitaminerne i det du tilbereder. Resultatet er mad, som er helt uden sammenligning, hvad angår både smag og konsistens; Bøfferne bliver tilberedt jævnt og præcist, hele vejen igennem. Grøntsagerne bliver møre men beholder sprødheden. Og kyllingen bliver saftigt og mør som aldrig før.

Alt sammen, med et tryk på en knap.

Hvordan virker det?

SousVide metoden er en af hemmelighederne hos kokke over hele verden, og har været det igennem flere årtier. Maden puttes i en pose og vakuumpakkes, sænkes ned i et vandbad, hvor temperaturen er nøjagtigt kontrolleret (ned til en nøjagtighed på 0,5C - noget du ikke opnår med de gængse, og dyre, SousVide moduler, som benytter sig af en alm. termostat, som giver svingninger i temperaturen på op til +/- 5C).

Modsat almindelige ovne og kogeplader, som bruger høje temperaturer, så bruger SousVide Supreme lavere og meget mere præcise temperaturer, som tilbereder maden præcist og til perfektion.

Maden får ikke for meget og bliver derfor aldrig tør. 100% perfektion - hver gang!
Køb SousVide Supreme hos os allerede i dag!
 "

Og herunder er en kopi af Elgigantens tekst, som man kan finde under selve produktet "SousVide Supreme Demi" (link -http://www.elgiganten.dk/product/EUSVD00102/sous-vide-supreme-demi ) ved at trykke "Mere Information" :

"

SousVide tilberedningsmetoden indkapsler smag og bevarer vitaminerne i det du
tilbereder. Resultatet er mad, som er helt uden sammenligning, hvad angår både
smag og konsistens; Bøfferne bliver tilberedt jævnt og præcist, hele vejen
igennem. Grøntsagerne bliver møre men beholder sprødheden. Og kyllingen bliver saftigt og mør som aldrig
før.

Alt sammen, med et tryk på en knap.

Hvordan virker det?

SousVide metoden er en af hemmelighederne hos kokke over hele verden, og har
været det igennem flere årtier. Maden puttes i en pose og vakuumpakkes, sænkes
ned i et vandbad, hvor temperaturen er nøjagtigt kontrolleret (ned til 0,5C).
Det er i virkeligheden meget simpelt: Put maden i en pose og vakuumpak det.
Sænk det ned i vandbadet. Mere skal du ikke gøre.
"
De har kopieret det meste af min tekst, endda en ret stor bid af det. Selv kommaer og punktummer er 100% det samme.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Pas nu på! Nu er teksten jo også her, og amino bliver hurtigt indexeret.! nu er der for alvor dc :) bare et tip, kopier aldrig tekst :) ligemeget hvor og hvornår det skal bruges! :)

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi får måske snart nyt design. Og set i lyset af alt det her, får vi nok også kigget på vores tekster. Vi vil gerne have en SEO mand med ind over, så teksterne er 100% tilpasset.

Men tak for rådet.
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op en dum sag! Jeg forstår udemærket din frustration.

En sidebemærkning til dit egentlige spørgsmål:
Jeg vil anbefale dig, at overvejet om det er værd at gå rettens (i dette tilfælde) vej, før du nævner det overfor andre. En trussel (eller anden udtalelse) der ikke bliver realiseret, er i mine øjne en vej til at tabe troværdighed, hvilket jeg ikke tror er din hensigt.

Jeg ønsker dig det bedste
Mai

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som om du kan dokumentere at du har ophavsretten til teksten. I så fald, er det ret nemt selv at føre en sag (selv mod elgiganten), som en småsag (op til 50.000). Du udfylder et word dokument, og betaler 500 kr i retsgebyr, mere skal der ikke til.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Casper Schneidereit:

Det virker som om du kan dokumentere at du har ophavsretten til teksten. I så fald, er det ret nemt selv at føre en sag (selv mod elgiganten), som en småsag (op til 50.000). Du udfylder et word dokument, og betaler 500 kr i retsgebyr, mere skal der ikke til.



Tak for rådet. Fjerner de det ikke snart, så vil det være løsningen.
Side 2 ud af 4 (31 indlæg)