Teksten på virksomhedens hjemmeside er en del af dit vindue til omverden. Det er utroligt vigtigt, at den er skarp og viser præcis, hvad du tilbyder, og forklarer hvad din virksomhed i det hele taget drejer sig om. Kommer du ind på en firmaside for første gang, er du ofte helt blank ift, hvad du kan få, og hvad det koster. Derfor skal din tekst besvare mange af læsernes spørgsmål, og klargøre, hvad de skal gøre ( call-to-action) for at købe nu og her. Eller lægge op til at man kan kontakte firmaet for at få uddybende oplysninger. De besøgende skal guides og nurses for at blive på sitet. Inden for ½ minut skal siden fange din besøgendes opmærksomhed og interesse. Det gøres vha tekst, billeder og videoklip. Lykkes det ikke at fange opmærksomheden, surfer mange ofte bare videre til et lignende firma, der tilbyder det samme som dit. Jeg har et tekstbureau www.neozones.dk og samarbejder med flere iværksættere og selvstændige pt. Teksten er mit speciale, og den vil jeg gerne lave for dig! Til en god pris. Af og til kan det være nok at opdatere, og omskrive forskellige passager for at opfriske siden. Andre gange er det nødvendigt at skrive en helt ny og frisk tekst. Kontakt mig her eller på fmpost@privat.dk |
Vil du handle? Så er jeg rede til at besvare evt spørgsmål, som du har.