Hej på Amino. På en mese i weekenden stødte jeg på et network marketing firma, der hedder 4Life. Jeg har aldrig hørt om dem, men måske nogle her kender dem ?? Det skulle være nogle kapsler der støtter immunforsvaret. Hvis I kender noget til dem og deres kompensationsplaner m.v. vil det være super at høre om. VH Jørgen |
Dato: 27-03-2007 09:26:11 Forfatter:kleineHej på Amino.På en mese i weekenden stødte jeg på et network marketing firma, der hedder 4Life.Jeg har aldrig hørt om dem, men måske nogle her kender dem ??
Hej Jørgen,
Det er nyt for mig at 4Life er igang i Danmark - har dog en formodning om at de heller ikke er det - hverken officielt eller "lige-ved-og-næsten" - men 4Life er forholdsvis vel-etableret i USA; de har base i Utah (som næsten alle andre selskaber!) og der hovedprodukter har hidtil være de omtalte kapsler, men har også et eller energidrik produkter i sortiment (samt vægtkontrol produkter).
Grunden til du har stødt på dem i DK, er at 4Life tillader at distributører kan signe op, uanset hvor de bor - og man kan i en vis udstrækning på shippet produkter fra USA. Dog er 4Life meget svagt repræsenteret i Europa - så om ikke andet, så ligger der en stor mulighed for at være det team der flytter dem videre.
(Jeg kan sætte dig i forbindelse med en succesfuld 4Life distributør, han er faktisk dansker, men bosiddende i Australien).
Lasse Burholt