Hej Amino-venner Jeg har gennem 14 år haft problemer med at sove, og som bekendt er det en voldsom stressfaktor for kroppen og ekstremt ødelæggende for livskvaliteten. En god nattesøvn burde være en menneskeret, men i praksis lider mange voksne danskere af tilbagevendende søvnproblemer, der går udover privat- og arbejdsliv. For ca. 4 måneder siden fandt jeg et produkt som henover natten løste problemet. Jeg blev så begejstret for produktet, der er et lille homøopatisk plaster, at jeg idag er distributør af dette. Teknologien er helt unik, uden kemikalier der trænger ind i kroppen, som via plastret stimulerer kroppens naturlige produktion af Melatonin, der giver bedre søvn. Produktet er registreret som medicinsk udstyr, og naturligvis godkendt for salg i EU, og erfaringsmæssigt har 8 ud af 10 gode resultater med dette. Virkemåde og placering af plaster bygger på principperne kendt fra akupunktur og akupressur. De første 30 Amino'er der henvender sig herom, modtager en gratis prøve med posten. Henvendelse for yderligere information her på Amino, evt. i privat mail.
Bedste sommerhilsner og ønsker om god søvn til alle MVM
|
Hmm det lyder spændende - jeg har problemer med at få sovet for tiden så måske det var noget for mig.