Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ballade pga. FACEBOOK

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hele tiden - og så igen - får vi jo invitationer til alle muligheder websteder - Søndag morgen sad jeg og tjekkede lidt mails - og fik så for 117. gang en invitation til Facebook.com - og tænkte, what the heck, lad mig tjekke "venskabsportalen" ud...

Oprettede en profil - i processen kan man tjekke Facebook brugere op mod sit Gmail kartotek, hvilket jeg bad Facebook gøre - men i min naive uopmærksomhed nøjedes Facebook naturligvis ikke med blot at krydstjekke... næh, der blev skam sendte en personlig invitation ud til 1.800 modtagere... nå ja, hva´ skidt, ikke noget at pive over...

Men skal da så lige love for der er kommet ballade ud af det.. alle forældre på min søns stue i børnehaven havde selvfølgelig også modtaget invitationen - så her til morgen blev jeg passet op af lederen i børnehaven (jeg er bestyrelsesformand i BH); han var dels blevet ringet op i BH såvel som privat af en lettere ophidset far: hans kone havde jo modtaget invitationen - og nu har jeg dem så mistænkt for ikke (som så mange andre) lige at læse ting en ekstra gang, så farmand der tænkte sikkert straks at jeg var ude med riven (if you know what I mean...) når jeg nu sådan sendte en invitation til hans kone....!

BH lederen fik så et crash-kursus i brugen af BCC når man sender ugeplaner på mails til forældre i børnehaven....

Han kunne så samtidig give mig et crash-kursus i selvforsvar, for pågældende far havde intention om at opsøge mig privat

Sikke noget

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:40
Er det fordi at du er indenfor MLM branchen at de er lidt nervøse, når du sender noget ud ?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:35
Dato: 27-03-2007 09:40:25 Forfatter: Brian Nielsen
Er det fordi at du er indenfor MLM branchen at de er lidt nervøse, når du sender noget ud ?

Haha! Næh... det har langt de fleste jo ikke en idé om alligevel, underforstået i dette indlægs sammenhæng at pågældende ikke ved hvilken branche jeg er beskæftiget i (kan iøvrigt også godt fange ironien i din kommentar).

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 12:49
Som gammel Frederikshavner er det altid sjovt at gense truslen om tæsk. De hænger ikke langt fra hinanden i den by :)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:57
Dato: 27-03-2007 12:48:50 Forfatter: Jens Lund Som gammel Frederikshavner er det altid sjovt at gense truslen om tæsk. De hænger ikke langt fra hinanden i den by :)

HA HA HA!!!
Ja, det kan du nu godt have ret i - og jeg er ikke engang opvokset her - jeg er tilflytter tilbage i ´98 - men haft min gang i byen in many years prior to that..
Men god kommentar - jeg storsmiler ;-)

Lasse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)