Hej Martin og I andre Amino´s Først vil jeg sige at jeg synes du gav en god optræden i morgen TV her til morgen. Jeg har selv arbejdet med iværksætteri i 10 år og jeg synes at du både gav de gode samt de knap så gode sider ved iværksætteri, såsom mangel på tid og stress, hvilket jo er ok bare man kan styrer det. Jeg glæder mig til at få læst din bog. Jeg er glad for at iværksætteri er så meget oppe i tiden, da jeg er overbevist om at det er det der skal bære Danmark frem i årene der kommer, jeg synes bare det er ærgerligt at der ikke bliver bakket mere op omkring iværksætteri fra Christiansborg. Jeg er klar over at der er afsat puljer og at der er gjort mere for iværksætteriet i de seneste år end nogensinde før, men er det nok? Jeg er selv aktiv i Erhvervssparring.dk og i vores lokale erhvervsråd, men det der virkelig batter er at man satser på iværksætteri fra skoletiden samt giver nogle gunstige forhold til iværksætter der tør tage springet. Heldigvis er dette land beboet af modige og dygtige mennesker der ikke lader sig stå tilbage, men det er ikke rimeligt at iværksættere foruden at skulle kæmpe for deres virksomhed også skal kæmpe med et unfair skattesystem, moms bureaukrati. Det er den, til en hver tid, siddende regerings pligt at sikre landets de bedste muligheder for at drive erhverv og jeg synes at der skal satses mere på iværksætteri, da jeg er overbevist om at der kan skabes mange succeser a la. Navision, Skype, Jubii fremover. Med venlig hilsen Morten Nüchel www.frihjemmeside.dk www.friflash.dk |
Jeg har altid så travlt med at komme ind på kontoret om morgenen, at jeg ikke når at se morgen-TV

mvh Carsten