Nu har jeg med stor energi støttet Liberal Alliance, og jeg står stadig bag store dele af deres politik, men jeg kan simpelthen ikke støtte et parti som vil danse kinddans med Pia. Det er en beslutning som har været undervejs i en måneds tid eller 2, men de seneste begivenheder i Norge var dråben. Jeg gider egentlig heller ikke dele så meget af mit privatliv som jeg tidligere har gjort, online. Men nu har jeg jo snakket meget om Liberal Alliance herinde, så kan jeg også afslutte det. Jeg stemmer nu på Radikale Venstre, og må så bare håbe på at en venstreorienteret regering er parat til at gøre hvad der skal gøres for at hjælpe det danske erhvervsliv. Hvis ikke, så vil jeg hellere leve i et økonomisk fattigere land, end i et menneskeligt fattigt land. Og til alle jer liberale derude. Vær venligst opmærksom på at DF også er det mest antiliberale parti, med indflydelse, der har været i DK måske nogensinde. Jeg ved godt at man nogle gange i politik , må slå halv skade på sine ideologier , for selv at opnå indflydelse, men nu har jeg bare fået nok af DF ,og dem der holder hånden over dem. Dette er ikke sagt for at starte en politisk diskussion, men bare for at afslutte min egen snak om Liberal Alliance. |
Er det tilladt at svare på dit indlæg?
Men tillykke med din erkendelse af dit politiske tilhørelses forhold.