48.75 er hvad jeg ser i prislisten, det du nævner der er produktet ovenover med noget online statistik af en art
|
det er jo klart i ikke kan finde ud af det, når den ene part snakker om .com domæner og den anden .dk
48.75 er hvad jeg ser i prislisten, det du nævner der er produktet ovenover med noget online statistik af en art
|
det er jo klart i ikke kan finde ud af det, når den ene part snakker om .com domæner og den anden .dk |
Det var da et ganske usmageligt indlæg. Trådstarter påstår jo ikke han er Danmarks billigste. Han fremkommer tværtimod med et, efter min mening, ganske fremragende tilbud. Det er da langt billigere end langt de fleste andre udbydere og her får du sgu endda et webhotel med. Jeg sagde faktisk og tænkte om jeg manglede et .com-navn for synes virkelig det er fantastisk tilbud. Og så kunne du jo bruge din tid på at købe .com-domæner et andet sted og undlade at forstyrre med dine irrelevante observationer i trådene her på Amino. |
Ja - det var netop det jeg ville have bekræftet :-) Vores mål er ikke at være Danmarks billigste, men når man også får et gratis webhotel med, så tror jeg faktisk at vi ihvertfald er tæt på at være det, med dette tilbud :-) Men som Brian siger, så er det faktisk et ret godt tilbud :-) Domæne-kostpris + betalingsudbyderes pris = vores kost pris :-) Så lige pt, kan vi vidst ikke gøre det meget billigere med fornuft :-) |
Jep, jeg havde håbet på sol idag, men det har da ikke ramt sjælland, så tilbuddet forsætter til idag mandag kl 23:59 :-) |