Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MaxiWeb: .com-domæner til kostpris (CRAZY SUNDAY and MONDAY)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

48.75 er hvad jeg ser i prislisten, det du nævner der er produktet ovenover med noget online statistik af en art

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det er jo klart i ikke kan finde ud af det, når den ene part snakker om .com domæner og den anden .dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

bestiller man hos webhosting.dk, koster pt. 48.75 inkl moms og kan flyttes andetsteds med det samme hvis man ønsker det.

Det var da et ganske usmageligt indlæg. Trådstarter påstår jo ikke han er Danmarks billigste.

Han fremkommer tværtimod med et, efter min mening, ganske fremragende tilbud. Det er da langt billigere end langt de fleste andre udbydere og her får du sgu endda et webhotel med. Jeg sagde faktisk og tænkte om jeg manglede et .com-navn for synes virkelig det er fantastisk tilbud.

Og så kunne du jo bruge din tid på at købe .com-domæner et andet sted og undlade at forstyrre med dine irrelevante observationer i trådene her på Amino.

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 12:35

Det er Crazy Monday i dagBig Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45

Fernantastico:

det er jo klart i ikke kan finde ud af det, når den ene part snakker om .com domæner og den anden .dk

Ja - det var netop det jeg ville have bekræftet :-)

Vores mål er ikke at være Danmarks billigste, men når man også får et gratis webhotel med, så tror jeg faktisk at vi ihvertfald er tæt på at være det, med dette tilbud :-)

Men som Brian siger, så er det faktisk et ret godt tilbud :-) Domæne-kostpris + betalingsudbyderes pris = vores kost pris :-)

Så lige pt, kan vi vidst ikke gøre det meget billigere med fornuft :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46

mankon:

Det er Crazy Monday i dagBig Smile

Jep, jeg havde håbet på sol idag, men det har da ikke ramt sjælland, så tilbuddet forsætter til idag mandag kl 23:59 :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)