Held og Lykke Du kan godt |
Du skriver på din webside, at du ikke laver søgeoptimering mere? Hvilket skal vi regne med?
Og held og lykke,
Held og Lykke Du kan godt |
Du skriver på din webside, at du ikke laver søgeoptimering mere? Hvilket skal vi regne med? Og held og lykke, |
Jeg fik nogle henvendelser ang SEO en gang i mellem, men måtte takke pænt nej tak. Det har desværre ikke været muligt at drive min egne sider samt passe mit job, og tilbyde søgemaskineoptimering på en gang. Det kommer nok til at ændre sig. Teksten satte jeg op, for ikke at spilde folks tid. |
Det er satme stærk gået Casper... Bare gi´ den fuld gas - Jeg er sikker på at du bliver en fantastisk fuldtids-iværksætter |
Sådan - tillykke med det og god vind med projekterne. |
Tillykke - og held og lykke! Nu når du får mere tid, ser jeg frem til endnu flere af dine guldkorn her på Amino i fremtiden |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Stort tillykke her fra også, det skal nok blive utrolig spændende og lærerigt. |
Hej Casper F..... Så.. Tillykke med det! - Kasper |
Hej Casper Held og lykke herfra. Du er i mine øjne en stor kapicitet herinde vedr. affiliate og er altid hjælpsom. Sig til, hvis du har brug for noget hjælp... Michael |
Cool! |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.