Hej Amigo.
Mit navn er Mads Jørgensen og jeg er iværksætter og eventkoordinator i et nystartet, privat eventbureau med navnet ClubDM Events and Management (i/s).
Min samarbejdspartner Dennis Møller og jeg er så småt gået igang med research og forberedelse til et stort event/arrangement i december 2012.
Vi kalder eventet "Last Day On Earth - Megaparty", da vi vil afholde det den 21. december, som er dagen hvorpå jorden ifølge maya-kalenderen går under (desuden omhandler filmen "2012" netop denne begivenhed).
Selvfølgelig tror vi ikke på mayaernes "profeti", men har besluttet os for at afholde dette event, mere som en humoristisk fortolkning af dagen og dens betydning.
Eventet som vi ønsker at afholde, vil fungere som en 12 timers minifestival/koncert, med 3-4 større navne og derudover 5-10 mindre kunstere - det kan være alt fra bands, rappere og dj's.
Grunden til at vi har valgt at være "large" i vores valg af genre, er så vi kan "fange" flest mulige i vores aldersmålgruppe (18-25, hvilket i sig selv ikke er en kæmpe målgruppe).
Billetprisen vil komme til at ligge på mellem 300 og 500 kroner, og vil blive solgt gennem BILLETnet.
Vi er i tæt dialog med både Fredericia Messecenter (som er stedet hvor vi vil afholde arrangementet) og Royal Unibrew (som har vist interesse for projektet som sponsor og leverandør af alkohol).
Vi - som tidligere nævnt - er en nyligt opstartet virksomhed - og har derfor ikke har den nødvendige økonomi til at få kontrakter med de første to artister (de to største navne - altså trækplasteret). Ej heller har vi den nødvendige sikkerhed at kunne stille til at kunne få gennemført et realistisk banklån, og de mange fonde vi har kontaktet mener ikke umiddelbart at vi lever op til den målgruppe de støtter økonomisk.
Derfor skriver jeg her på Amino, i håb om at i kender nogle - eller måske selv ér en person - der ville være interesseret i at "lægge pengene ud" for os. Problemet ligger nemlig i at vi ikke må begynde at reklamere for de to kunstnere (og dermed sælge billetter til arrangementet) før kontrakterne er underskrevet, og her kræves halvdelen af de to artisters samlede gebyr betalt; 600.000 kroner.
Der vil selvfølgelig blive tegnet en kontrakt, der sikrer en eventuel økonomisk støtte tilbagebetaling med renter (så længe disse ikke overstiger bankernes lånerenter).
Jeg håber i kan hjælpe mig, da vi gerne snarest muligt vil have kontrakterne i hus med de to kunstnere.
Billetsalget er planlagt til at starte den 21. december 2011.
Mvh. Mads "Mol" Jørgensen
ClubDM Events and Management