Hej OllexD!
Der spiller mange forskellige faktorer ind, når man gerne vil ud og starte med noget "business".
For det første skal du vide noget om noget, gør du ikke det kan du lige så godt gå ned i spar, og vaskegulve og sidde bag kassen resten af dit liv.
Hvis du tilfældigvis så ikke ved noget lige nu, så syntes jeg lige du skal ligge spar på hylden bare i fem minutter mere indtil du har læst mit indlæg færdig
Der er altid et bibliotek, hvor du kan finde viden om næsten alt, og så du selvfølgelig Amino.dk hvor du så har valgt at tage et af dine første skridt, og gud ske tak og lov for amino, fordi de har godt nok hjulpet mig med meget! nå anyway..
Det kræver ikke en lang uddannelse at tjene penge på nettet, og for den sags skyld tjene mange penge på nettet!
Find ud af hvad din store passion er, fordi når du først ved det, så skal du nok arbejde dig vejen frem.
Bliv ekspert på dit område, og hent hjælp.
Altså stift et netværk, og brug dem, MEN glem ikke at hjælpe dem, når de har hjulpet dig, så giv dem et par tips som du har lært igennem dit hårde arbejde, jo mere du giver, jo mere får du igen".
Så:
Punkt 1: Find ud af hvad du vil, og hvad du er god til
Punkt 2: Arbejd dig frem, vær nytænkende og kreativ.
- Hvis du går i andres fodspor kommer du aldrig foran!
Punkt 3: Har du ikke kapital, så giv ikke op, arbejd lidt for spar og få nogle penge
Punkt 4: Når du så er blevet ekspert, så giv den ellers en allerhelvede skalde!
Håber du kan bruge det, og kom så i gang, amino tror på dig og jeg tror på dig!
De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen
P.S
Hvis du ikke har et netværk, vil jeg med glæde gerne være det første skridt.