Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks fra andre sider

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har været i gang med at lave en konkurrentanalyse, og har fundet ud af, at flere af konkurrenterne har langt over 10.000 backlinks, fandt så ud af (ved brug af http://siteexplorer.search.yahoo.com), at mange af de backlinks kommer fra mindre blogs, der linker til deres side fra footeren. 

Hvordan kan jeg få lignende aftaler på plads? - Uden at jeg vel og mærket linker til deres side fra footeren. 

Jeg har brug for nogle gode råd, til at få lukket nogle gode aftaler, uden at det koster mig det helt store. Kunne forstille mig at der var mange relevante blogs, der ikke kender vigtigheden af relevante  backlinks. 

Hvad bruger i er smarte tricks, til at overbevise dem om at det er en god deal for begge? Og hvad tilbyder i dem tilgengæld i så fald?

Med venlig hilsen

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:41

hårdt arbejde der er jo ikke noget der forhindre dig i at have flere domæner, hvor du så fylder disse blogs med tekst om visse emner, og så har du footeren for dig selv, der er mange måder at gøre det på

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 18:47

Det som Henning skriver er én måde at gøre det på, men vil nok være lidt meget hvis man skal over 10.000 [:-]

Jeg tror de andre får deres indlæg i forbindelse med gratis temaer. Rigtig mange blog-ejere finder et gratis tema på nettet, og her er der som regel links i bunden. Se f.eks. min side med charterrejser hvor der i bunden både linkes til Manchester Airport Parking og Jailbreak Iphone

Det gode er at disse links er meget irrelevante i forhold til hvad de linker til, og ofte er på hygge-blogs, så derfor tæller selv 10.000 af dem ikke så meget at det ikke kan slåes med andre metoder.

Hvis du selv vil med i tema-gamet er der to ting at gøre:

1: Enten kan du selv lave et flot tema til f.eks. wordpress, lægge dit link i bunden og så ligge det gratis ud til download.

2: Du kan søge lidt på nettet, finde portaler med gratis temaer og høre dem om muligheden for at få dit link i footeren.

Håber du kan bruge det til noget Smile1

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 22:51

Du kunne jo starte med at lave et herinde :) det gør du sådan her Jomfru Ane Gade

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 14:00

Thomas Reberholt:

Du kunne jo starte med at lave et herinde :) det gør du sådan her Jomfru Ane Gade

Ja det kunne jeg selvfølgelig også gøre :) Men jeg har også et link i min signatur herinde. Forresten så linker du til en 404 fejlside ;) 

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 14:02

Hej Philip 

Tak for dit svar ! :) 

Jeg tror desværre ikke at jeg er teknisk nok til at lave mit eget tema, og kreativ for den sags skyld. Men det er selvføgelig en god måde at gøre det på. 

Men jeg kunne bare se at konkurrenterne havde en masse relevante blogs, der også omhandler ski, ekstremsport osv. Så det er helt sikkert links de har skaffet i form af aftaler. 

Venlig hilsen

Christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)