Så kunne jeg godt bruge en hjælpende hånd til at få pt. tre websites ud over stepperne. Der er tale om tilretning/tilføjelse af html i dynamiske html/css templates fra Dreamtemplate.com samt design af diverse effekter i photoshop.
Jeg foretrækker, at vi kan mødes i eller omkring Storkøbenhavn, da det trods alt er lidt nemmere at tage noget ping-pong irl. Kan dette ikke lade sig gøre for dig - så skriv alligevel, så kører vi det online :) Uanset hvad, er der mulighed for samarbejde fremadrettet, hvis du ønsker det.
Hvis du allerede har tid i næste uge (uge 30) vil det være super perfekt for mig. Hvis vi bare kunne nå det ene website ud af de tre i uge 30, er det alletiders.
Håber at høre fra dig og skriv gerne, selvom du kun mestrer en af disciplinerne.
Jeg lærte HTML og CSS for nu 2 år siden og har nu et godt kendskab til det og jeg vil meget gerne hjælpe dig. Problemet er bare at jeg kun er 11 år så jeg vil nok foretrække at gøre det online :). Hvis du har fået hjælp så er det jo fint men hvis du gerne vil have min hjælp så kan du bare skrive til mig :D
Billigste Webhosting => tak for indlæg. Jeg foretrækker en at mødes med i nærheden af mig, men holder fast i dine info :)
Cre8ive => Do
Valdemar => hehe, du er en sjov lille fætter. Du skal nok blive til noget ved musikken, hvis du holder interessen for iværksætteriet. Glæder mig til at se, hvad du kan drive det til, for der er vist ikke mange iværksættere på din alder :) Og nej, man gør det ikke gratis... for så kommer man aldrig til at leve af sit iværksætteri ;O
Mondows => Tak for dit indlæg. Dog ikke meget info at finde om dig nogen steder. Vil dog give dig et kald i morgen for at se om vi kan afstemme forventninger :)
SAVNER STADIG AT HØRE FRA WEBDESIGNERE I KØBENHAVN ELLER OMEGN - JEG VED AT I ER DER ???