Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingssystem til små betalinger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Indiemondo.com Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at oprette en webshop hvor priserne vil ligge mellem 5 og 25 kr., hvilket vil sige at hver transaktion vil være relativt lille. Jeg kan umiddelbart kun finde betalingsløsninger, med relativt høje transaktionsgebyrer i forhold til de lave priser på mine varer. Jeg har ingen forsendelsesomkostninger, da det er digitale varer der handles med.

En mulig løsning kunne være de såkaldte mikrobetalinger, men så vidt jeg kan se var det et flop og de fleste tjenester er lukket igen. Desuden er jeg heller ikke så meget for at folk skal oprette en konto for at handle på siden.

Er der nogen der kender til en løsning der kan klare de relativt små beløb til en rimelig pris?

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 12:59

Hej Lars

Jeg snakkede i går med Epay, og i følge dem er der ikke nogen transaktionsgebyrer, og kan sådan set heller ikke finde det inde på deres side heller. Det er nok også hos Epay, hvor du kan få den billigste løsning. 

Jeg ved også at du kan få skræddersyet løsninger ved eksempelvis DIPS, det er også derfor de ikke har priser på deres side. Men som jeg kunne forstå på en af deres salgskonsulenter, så kan du få en løsning med lave transaktionsgebyrer, dog vil abonnementet blive dyrere. 

Prøv at ring til dem og ta' en snak med dem. 

Venlig hilsen 

Christian 

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Indiemondo.com Skrevet kl. 13:05

Jeg har også kigget på Epay og det er rigtigt at de intet transaktionsgebyr har. Man skal dog bruge en indløser, som tager et transaktionsgebyr på 0,70-1,25 kr. pr. transaktion og når en transaktion max. bliver 25 kr., så er det ikke den bedste aftale.

Så vidt jeg kan se skal man også bruge en indløser gennem dibs, så det bliver nogenlunde det samme.

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:09

Hej Lars

Jeg var faktisk ikke klar over at indløsningsaftalen tog et transaktionsgebyr. Men jeg tror det bedste er at prøve at ringe rundt til forskellige selskaber, der er desværre ikke så mange prisinformationer på deres sider. 

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)