Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp angående statistik på IQMedier

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har prøvet at få kontakt til IQmedier igennem deres chat men der skete ikke rigtigt noget... så nu prøver jeg her.

Jeg har prøvet at kaste mig selv ud i noget affiliate marketing via IQMedier. Jeg har fundet nogle kampagner hvor at SEM var tilladt og så har jeg lagt dem op på Facebook.

Som i kan se har jeg fået nogle unikke klik, men jeg har kun fået meget få visninger og slet ingen CPC. Jeg kan ikke gennemskue om jeg gør noget forkert. Jeg går ud fra at Unikke klik er de unikke IPer som har trykket på reklamen inde på facebook. Burde jeg ikke have lavet nogle kroner på alle de unikke klik eller gør jeg noget forkert ?

Mvh

Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 01:27

Nu svarer du ikke umiddelbart på i dit indlæg, så derfor bliver jeg nødt til at spørge: Er det klik eller lead-kampagner du kører, for hvis det er lead-kampagner, så er det derfor der står 0,00 DKK i højre side, så er der ingen leads, der er gået igennem :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 02:20

Pr.lead 20DKK. og CPC. 0.32DKK. Men den burde vel stadig give et lille udslag i CPC.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 10:40

Hej Morten

Medmindre de oplyser en klikpris, så er CPC typisk det du kan forvente af CPC, hvis du kører med kampagnen over lang tid. I det her tilfælde betyder det at du skal have 20 / 0,32 = 62,5 klik før du kan regne med et lead.

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 11:10

Aaah

Okay det giver meget mere mening. Tank for hjælpen! :)

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)