Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 1 Gratis Iphone 4 cover i Carbon

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Skaf mig 10 nye kunder og få et gratis cover til din Iphone 4 lavet i lækkert Carbon

Skaf mig 5 kunder og få det til halv pris.

Website: CoverFred.com

Mvh

CoverFred

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 23:46

Jeg håber du får en masse kunder, men tvivler på det er så nemt :)

Selvfølgelig skal det prøves .. held og lykke :)

God weekend.

/ Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52

Hej,

Hvordan kan du se at man skaffer dig 10 kunder. Jeg giver 20% i min webshop. Man skal bare søge om samarbejdspartner. Der står 5% men det er 20 har ikke liget fundet den tekst i nu. Der er ikke så mange vare lige nu for der er nogen på vej.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 23:57

Billigstewebhosting.dk:

Hej,

Hvordan kan du se at man skaffer dig 10 kunder. Jeg giver 20% i min webshop. Man skal bare søge om samarbejdspartner. Der står 5% men det er 20 har ikke liget fundet den tekst i nu. Der er ikke så mange vare lige nu for der er nogen på vej.

Det er ikke så pænt at reklamere for sine enge produkter i en konkurrents tråd. Noget andet er så, at du har en pointe, da det ikke rigtig er klart hvordan de leads trackes.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:03

Hej,

Jeg reklamer ikke til mig eget jeg hjælper dig bare til hvordan du skal gør eller give dig nogen idér.

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 00:22

Pas i øvrigt på med at bruge ordet gratis. Worst case vil en forbruger kræve det - uden at du kan gøre genkrav om det ene og det andet. 

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 02:26
Hey

Held og lykke med dem salget

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:58
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Billigstewebhosting.dk:

Jeg reklamer ikke til mig eget jeg hjælper dig bare til hvordan du skal gør eller give dig nogen idér.

Du kan os lige få nogle tips herfra. For det første, så er det imponerende, at du kan sælge Raybans til priser, som ligger under den normale indkøbspris fra Luxottica fratrukket engrosrabatten. Selv ved køb af over 1000 stk, kan vi ik engang få dem til din udsalgspris. Er du sikker på de er ægte?

Dernæst så kalder du nogle iPhone covers for Burberry. Når produktet ik er lavet af Burberry, så er det falsk markedsføring + du krænker Burberrys varemærke. Så maybe a pretty good idea at få styr på det ASAP!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08

Fashion-Seller:

Billigstewebhosting.dk:

Du kan os lige få nogle tips herfra. For det første, så er det imponerende, at du kan sælge Raybans til priser, som ligger under den normale indkøbspris fra Luxottica fratrukket engrosrabatten. Selv ved køb af over 1000 stk, kan vi ik engang få dem til din udsalgspris. Er du sikker på de er ægte?

Dernæst så kalder du nogle iPhone covers for Burberry. Når produktet ik er lavet af Burberry, så er det falsk markedsføring + du krænker Burberrys varemærke. Så maybe a pretty good idea at få styr på det ASAP!

Hej,

De er ægte og de iPhone 4 cover fik jeg billige det er bare nogen jeg skal af med og så gider jeg ikke det iPhone 4 cover der er ikke nogen penge i dem.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)