Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommertilbud: SEO-tekster & WP-blog billigt!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Jeg er deprimeret. Den danske sommer er ganske enkelt deprimerende for tiden. Det kommer dog dig til gode nu. For i og med, at vejret er forfærdeligt, så sidder jeg indenfor ved min computer (og TV'et med Touren kørende) hele dagen.

Nogen af jer kender mig måske, jeg har i hvert fald leveret SEO-tekster til en lang række Aminoer. Det kan jeg naturligvis stadig klare, men det er ikke det, jeg vil tilbyde her. Derimod vil jeg præsentere et sommertilbud på SEO-tekster + din egen Wordpress blog

Sådan foregår sagerne:

- Jeg opretter en Wordpress-blog til dig, hvor jeg skriver 3 tekster á +275 ord. Teksterne er, naturligvis, søgemaskinevenlige og du vælger indholdet. Du kan vælge at give mig et par keywords til hvert indlæg, men du kan også diktere indholdet mere præcist, det er op til dig.

- I hvert indlæg linker jeg til din primære hjemmeside, naturligvis med keywords valgt af dig. Dette tilbud er således henvendt til dig, der har brug for relevante links til din hjemmeside.

- Derudover sørger jeg for, at Wordpress-bloggen bliver indekseret af Google. Dette bliver gjort med et par links fra udenlandske do-follow blogs

Prisen:

Prisen for 1 Wordpress-blog med 3 SEO-tekster er 300 kr eksl. moms

Sædvanligvis tager jeg 100,- pr artikel, så jeg mener selv, at dette er et særdeles fordelagtigt tilbud. Du handler forresten med Florence Marketing CVR 33664850

Leveringstid og kontakt:

Jeg ved, af gode grunde, ikke, hvor travlt jeg får, når jeg har sendt dette indlæg, men jeg vil selvfølgelig bestræbe mig på at levere hurtigst muligt. Højst sandsynligt indenfor et par dage - når du bestiller, kan jeg give dig en dato for senest levering.

Kontakt mig på kristofferfoens@gmail.com

OBS: dette sommertilbud gælder til og med 31. juli!

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 21:51

Er det med hosting ? hvad er prisen for ekstra tekster ?

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 21:57

Bruno Høiberg:

Er det med hosting ? hvad er prisen for ekstra tekster ?

Hej Bruno,

Nej, det er ikke inkl. hosting. Derimod er der tale om en gratis .wordpress.com-blog. F.eks. "billigelysekroner.wordpress.com". 

Sædvanligvis er min pris 100,- pr tekst, men stik mig en mail med antal tekster, så laver jeg endnu et godt sommertilbud til dig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)