Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk drop-shipping erotik leverendør søges.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved ikke lige hvor jeg ellers skulle placere denne tråd :-)

Jeg er ved at hjælpe en bekendt med at starte en erotik butik op (web).

Han skal i den forbindelse bruge en leverendør (dansk), som levere pr. drop-shipping - avancen skal jo helst være så høj som muligt, men vigtigst er stabilitet og kvalitete.

Det handler om alt fra det lidt blide, til det hårde ;-)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:50
Det kan godt være at jeg spørger dumt... men hvad er "drop-shipping" ?

hilsner
Steph
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 23:00
Nu ved jeg ikke om det er stavet rigtigt... og husk på Amino findes der ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar.... ;-)

Det betyder at du sendre ordren videre til en leverendør, som så sender varen ud i dirt firmas navn - betyder lidt mindre avance for dig, men til gengæld slipper du for at have et lager.

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 03:04

Din ven må endelig læse debatten her inden han poster for mange penge i endnu en netbutik med sexlegetøj:

http://www.amino.dk/view.asp?topicID=6906

Hvis han ikke er blevet afskrækket af udsigten til at konkurrere med 3-500 andre netbutikker med de samme varer, vil jeg gerne hjælpe ham. Han kan sende mig en mail på butik@goaften.dk

Der findes 3-4 engrosfirmaer i Danmark, som distribuerer sexlegetøj og som tilbyder drop-shipping eller noget der ligner.

mvh. Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:08
Prøv Mirick Production på tlf: 4444 4476

Mvh

Sexhistorier.dk

Martin Biil

Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:43

Goaften:

Din ven må endelig læse debatten her inden han poster for mange penge i endnu en netbutik med sexlegetøj:

http://www.amino.dk/view.asp?topicID=6906

Hvis han ikke er blevet afskrækket af udsigten til at konkurrere med 3-500 andre netbutikker med de samme varer, vil jeg gerne hjælpe ham. Han kan sende mig en mail på butik@goaften.dk

Der findes 3-4 engrosfirmaer i Danmark, som distribuerer sexlegetøj og som tilbyder drop-shipping eller noget der ligner.

mvh. Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Hej Bo Jensen,

Disse 4 engrosfirmaer hvad hedder de? Er du en af dem?

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 17:43

Øv, jeg bliver nødt til at korrigere mig selv: Der er ingen firmaer i Danmark, som tilbyder dropshipping af sexlegetøj. Inden krisen satte ind, var der ét firma som tilbød det, men de har lukket deres netbutikker. Jeg troede, at der var andre firmaer, der gjorde det på samme måde, men der tog jeg fejl.

Der er distributører som hjælper dig med at oprette en netbutik, så den fra starten har alle de varer, du ønsker. Men du skal selv købe varerne og du skal selv pakke dem og sende dem.

Og nej, vi tilbyder ikke engros-handel (bortset fra nogle småting).

Og ja: Der er stadig 3-500 netbutikker i Danmark med sexlegetøj. Så det er en rigtig dårlig idé at starte endnu en. Find en anden branche.

mvh. Bo Jensen
Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med sexlegetøj og alt til erotiske rollespil.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)