Jeg er ved at hjælpe en bekendt med at starte en erotik butik op (web). Han skal i den forbindelse bruge en leverendør (dansk), som levere pr. drop-shipping - avancen skal jo helst være så høj som muligt, men vigtigst er stabilitet og kvalitete. Det handler om alt fra det lidt blide, til det hårde ;-) |
Dansk drop-shipping erotik leverendør søges.
- 1
hilsner Steph |
Det betyder at du sendre ordren videre til en leverendør, som så sender varen ud i dirt firmas navn - betyder lidt mindre avance for dig, men til gengæld slipper du for at have et lager. |
Din ven må endelig læse debatten her inden han poster for mange penge i endnu en netbutik med sexlegetøj: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=6906 Hvis han ikke er blevet afskrækket af udsigten til at konkurrere med 3-500 andre netbutikker med de samme varer, vil jeg gerne hjælpe ham. Han kan sende mig en mail på butik@goaften.dk Der findes 3-4 engrosfirmaer i Danmark, som distribuerer sexlegetøj og som tilbyder drop-shipping eller noget der ligner. mvh. Bo Jensen Butik Go’aften |
Prøv Mirick Production på tlf: 4444 4476 Mvh Sexhistorier.dk Martin Biil |
Hej Bo Jensen, Disse 4 engrosfirmaer hvad hedder de? Er du en af dem? |
Øv, jeg bliver nødt til at korrigere mig selv: Der er ingen firmaer i Danmark, som tilbyder dropshipping af sexlegetøj. Inden krisen satte ind, var der ét firma som tilbød det, men de har lukket deres netbutikker. Jeg troede, at der var andre firmaer, der gjorde det på samme måde, men der tog jeg fejl. mvh. Bo Jensen Besøg vores specialbutik med sexlegetøj og alt til erotiske rollespil. |