Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress plugin - rating system

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selvfølgelig ledt på nettet, men jeg kan ikke beslutte mig for hvad jeg skal bruge af rating system til vores kommende "hygge projekt".

Hvilket rating system bruger i og hvad er jeres erfaringer med brug af rating systemer, virker det efter hensigten eller?

Det skal lige siges at, rating system skal bruges til et website der omhandler anmeldelser af spisesteder. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00

Prøv evt. at se hvilket plugin Madmagasinet.dk har brugt til deres anmeldelser af spisesteder.....

/Henrik Koudahl

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 10:15

Jeg glemte vist lige det væsentligste, det er de besøgende der skal kunne "rate" stedet også. Det, må godt være lidt simpelt, da det vil være i ånd med websitets formål.

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 08:54

Jeg tror det mest brugte rating system til wordpress er GD Star Rating

Du kunne evt også lavet noget med Formidable Pro.

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 11:59

Tja, det bliver nok GD rating, synes bare ikke om det. Vil egentlig også gerne vide lidt om rating systemer er noget som får en besøgende til at blive længere på websitet eller er med til at give en bedre oplevelse ... hvis du forstår.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 16:58
Fra Nørresundby
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:51

Kaare Bøje - nordicADmedia:
Jeg har selvfølgelig ledt på nettet, men jeg kan ikke beslutte mig for hvad jeg skal bruge af rating system til vores kommende "hygge projekt".

Hvilket rating system bruger i og hvad er jeres erfaringer med brug af rating systemer, virker det efter hensigten eller?

Det skal lige siges at, rating system skal bruges til et website der omhandler anmeldelser af spisesteder. 

Jeg har brugt det her http://www.channel-ai.com/blog/plugins/star-rating/ og det virker rigtig godt - man kan selv udskifte stjernerne med andre billeder osv. Brugere kan dog ikke rate. Men søg på 'rating' eller 'review' under plugins i WP admin, så kommer der en masse muligheder.

Om brugere ligefrem bliver længere på siden fordi de kan rate noget, tvivler jeg lidt på. I hver fald på kort sigt. På længere sigt bliver det måske til et sted hvor folk kigger for at se andres ratings af et eller andet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)