Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointsider - hvor blev de af?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var på et tidspunkt et stort omløb i pointsider m.m. men det virker som det er gået fuldstændig i stå. Hvad er der sket, og hvordan har tingene ændret sig? De få sider jeg har haft kendskab til er lukket ned, angiveligt pga. folk misbrugte systemet, og bestilte vare til deres naboer. Er det den generelle tendens?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 00:21

Casper Schneidereit:

Der var på et tidspunkt et stort omløb i pointsider m.m. men det virker som det er gået fuldstændig i stå. Hvad er der sket, og hvordan har tingene ændret sig? De få sider jeg har haft kendskab til er lukket ned, angiveligt pga. folk misbrugte systemet, og bestilte vare til deres naboer. Er det den generelle tendens?

Folk synes det er for dyrt. Hvis man har det helt rigtige produkt i sin shop og har en målrettet kampagne for produktet kan det godt give lidt. Men der er lidt meget arbejde i at skulle holde sådan en shop ved lige. Der er heller ikke så mange kampagner for Cashback og dem der er ikke gode.

Folk snyder også, havde engang en, som havde næsten snydt mig for 600 kr.

"Heldigvis" var jeg ikke så hurtig med at få sendt varerne afsted og blev kontaktet af Euroads inden og opdagede snyderiet.

Troede hellers jeg var på den sikre side, der jeg bad om en kvittering for købet, hvilket jeg også fik og den så meget troværdig ud.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:24

Okay, så det er mangel på kampagner, hvilket kunne tyde på de leads/kunder der kom af den kanal, generelt ikke kunne tjene sig selv hjem. Du siger han snød. Hvordan? Ved at lave falske bestillinger? 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 00:28

Casper Schneidereit:

Okay, så det er mangel på kampagner, hvilket kunne tyde på de leads/kunder der kom af den kanal, generelt ikke kan tjene sig selv hjem. Du siger han snød. Hvordan? Ved at lave falske bestillinger? 

Ja personen havde næsten snydt mig ved at lave en falsk bestilling.

For en sikkerhedsskyld bad jeg om kvittering for køb.

Den troede jeg var god nok, dato, navn hele svineriet passede  :P

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:31

Okay, tak for input :-)!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 00:45

Casper Schneidereit:
hvilket kunne tyde på de leads/kunder der kom af den kanal, generelt ikke kunne tjene sig selv hjem

Den hopper jeg på. Specielt alle de blade der kørte med affiliate annoncer, de kørte jo med syge tilbud hvor du fik 3 blade og gaver for et blads pris eller 25,- etc. når du dertil ligger deres udgifter til affiliateannoncen, så skal de nok sælge pænt mange der forlænger deres abonnementer for end det er tjent hjem igen. OG ja jeg havde også på et tidspunkt mange abonnementer på de blade jeg fandt interessante.

Og ja hvis du kigger på f.eks. EA så er de fleste derinde der er tilladte på reward survyes hvor du acceptere at modtage "tilbud" fra 90 andre email adresser.

Jeg har ikke tjekket PA eller nogle andre affiliatesider end EA 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:50

Jeps. Jeg har lige været inde og kigge på min Euroads konto. Der er alligevel et stort survey udvalg, med rigtig mange co-regs.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:51

Kan faktisk ikke rigtig huske hvilke kampagner der kørte i starten, men jeg kunne sagtens forestille mig alle disse magasin tilbud var med på den vogn.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:03

Pointshop findes da stadigvæk, og de har da aldrig været større?

Men de enkelte pointsider har vel haft et problem med, at holde brugerne aktive, som det blev forudset af flere før dillen startede. Aktive brugere er nøglen til succes, men mange ejere så disse pointsystemer som lette penge og no work...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:40

Pointshop.dk har nogle betalte VIP abonnementer. De har en del kampagner hvor man for 5kr kan få et bluetooth headset eller et angry birds tøjdyr. Samtidig bliver man VIP medlem som koster  et eller andet om måneden. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)