Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for lidt feedback på min nye side som hedder Free Ipad Info .

Jeg kunne godt bruge lidt seo råd og lidt om siden i helhed .

Håber der er nogle der vil hjælpe

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:42

Hver gang et ord nævnes linker du til undersider der forklare om dette ord , huske ord nævnes i linket igen gerne sammensat med et andet ord som høre samme med dette der står omkring på den side du linker til

huske der kommer hele tiden nye telefon derved søgeord optimere mod de generel ord SSOM

ipad GB ram mv

billeder mangler titler og tags , det giver en chance for det findes i google billedet søgning vis de laves.

Kigget f.eks. denne her side http://free-ipad-info.com/store/

Nogle af teksterne er produkter ekstreme tætskrevet ligesom denne her der oveni er skrevet i lyser blå farve , vælge tekst farve langt væk fra baggrunds farven.

Lav endnu mere punkt opstilling i produkterne.

Lav en længere og mere sigende titlen og husk udnyt google viser 67 tegn , jeg mener denne her titlen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:21

Heey Frank

Som i helhed synes jeg det er en ultra lækker side, men infomation (har du selv skrevet teksterne?), billeder, nyheder, opdateringer etc etc...

Det som jeg tror mikael mener med tags og titel til billede er at, dine billeder mangler alt="" tags.. Som også hjælper på google.

Husk altid links. SÅ hvis du har muglighed for det, så hop ind under nogle ipad etc forums også skriv noget om ipads osv osv.. Også linke til dit site.

Evt. tag lige et kig på SEOLEX light også brug bare et par timer på den, så er den i hus.

HELD OG LYKKE MED SITET!!

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 10:58

Mikael christiansen:

Hver gang et ord nævnes linker du til undersider der forklare om dette ord , huske ord nævnes i linket igen gerne sammensat med et andet ord som høre samme med dette der står omkring på den side du linker til

huske der kommer hele tiden nye telefon derved søgeord optimere mod de generel ord SSOM

ipad GB ram mv

billeder mangler titler og tags , det giver en chance for det findes i google billedet søgning vis de laves.

Kigget f.eks. denne her side http://free-ipad-info.com/store/

Nogle af teksterne er produkter ekstreme tætskrevet ligesom denne her der oveni er skrevet i lyser blå farve , vælge tekst farve langt væk fra baggrunds farven.

Lav endnu mere punkt opstilling i produkterne.

Lav en længere og mere sigende titlen og husk udnyt google viser 67 tegn , jeg mener denne her titlen

hej Mikael

Den side der hedder http://free-ipad-info.com/store/ er en side der opdateres automatisk og det er video side siden om ipad også så dem kan jeg ikke rigtig gøre noget ved  :-(

men det andet vil jeg 100 % gå igang med at kikke på super god feedback mange tak

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 11:02

IværksætterGen:

Heey Frank

Som i helhed synes jeg det er en ultra lækker side, men infomation (har du selv skrevet teksterne?), billeder, nyheder, opdateringer etc etc...

Det som jeg tror mikael mener med tags og titel til billede er at, dine billeder mangler alt="" tags.. Som også hjælper på google.

Husk altid links. SÅ hvis du har muglighed for det, så hop ind under nogle ipad etc forums også skriv noget om ipads osv osv.. Også linke til dit site.

Evt. tag lige et kig på SEOLEX light også brug bare et par timer på den, så er den i hus.

HELD OG LYKKE MED SITET!!

Hilsen

Emil

Hej Emil

Nej jeg har ikke selv skrevet teksterne på siden... ;-)

Det kunne godt være jeg lige skulle kikke på SEOLEX light deet kunne måske hjælpe mig

Mange tak for dine råd

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 13:03

Ser fornuftig ud - dejlige skarpe billeder;)

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 17:19

mikmira:

Ser fornuftig ud - dejlige skarpe billeder;)

Mange tak

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 00:07

Hvis der ikke er flere der har noget til Free Ipad Info så vil jeg igang med at lave de ting

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 01:15

Hej 

Jeg så kun lige hurtigt på den, men jeg synes det ser rigtig godt ud

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)