Sidder med et rimelig tidspres, så har ikke selv tid til at tage mig af denne opgave.
Jeg søger en person som kan lave en faktura-skabelon som jeg kan bruge i min virksomhed. Der må gerne være lidt stil og design over den - og ikke bare en kedelig standard-skabelon.
Virksomheden er Helbo Media som sælger webløsninger, både til private og virksomheder, så fakturaskabelonen skal tilpasses begge salgsformer.
Mit logo skal implementeres øverst, og hvis du kan, må du gerne se om du kan få en MEGET forsigtig baggrundsmønster på fakturaen.
Jeg kender ikke priserne på sådanne opgaver, men hvis du har lyst og vilje til at prøve, så kom med et bud på et design samt en pris :D
Hvorfor dog ikke hoppe på et rigtigt faktureringsprogram i stedet for en skabelon ? Du kan få vP Faktura for kun 290,- + moms (engangsudgift). Er du interesseret, kan du prøve det gratis i 30 dage (fuld funktionsdygtig testperiode, så du kan lave den første faktura om få minutter). Programmet kan hentes på www.vipilon.dk Mht. logo: Her peger du bare på din logofil, så skalerer programmet selv logoet så det passer på fakturaen.
Hvorfor dog ikke hoppe på et rigtigt faktureringsprogram i stedet for en skabelon ? Du kan få vP Faktura for kun 290,- + moms (engangsudgift). Er du interesseret, kan du prøve det gratis i 30 dage (fuld funktionsdygtig testperiode, så du kan lave den første faktura om få minutter). Programmet kan hentes på www.vipilon.dk Mht. logo: Her peger du bare på din logofil, så skalerer programmet selv logoet så det passer på fakturaen.
Med venlig hilsen Viggo Poulsen
Hej Viggo
Det lyder yderst interessant. Tror da lige jeg prøver de 30 dage gratis, og hvis det er noget jeg kan bruge, så siger jeg lige til :D takker