Hej Torleif.
Hvis du vil have pressen til at interessere sig for dit produkt, så er du nødt til at finde en vinkel som kan være interessant for dem.
Ret beset så tror jeg næppe, at du får landsdækkende medier til at skrive en historie om en overtakseret SMS tjeneste med "rygestop" og "slankekur" beskeder. Den slags løsninger er vist set før :)
Dit held skal være, hvis din lokalavis er ramt af agurketid og derfor har spalteplads til at skrive om en lokal iværksætter.
Værd dog opmærksom på, at det kan være svært at omsætte off-line omtale til online succes.
Vi har eksempelvis fået vores online ønskeseddel til netbutikker omtalt i Søndagsavisen ad flere omgange - efter sigende har Søndagsavisen 1,7 mill læsere. Vi kunne så konstatere, at omtale på diverse online medier a la Beep.tv2.dk eller Comon.dk (ikke overraskende) havde en markant større effekt på tilgangen af nye brugere og tilmelding fra nye netbutikker.
Så min anbefaling vil være, at du fokuserer på ONLINE medier. Hvis du er heldig, så får du også et godt link og dermed også SEO effekt.
Mvh Troels.