Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GoLife.dk i medierne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 5 person

Har nogen nogle tips hvordan medierne i Danmark kommer til at skrive om mit produkt?

Og hvis der er nogen, som har lyst til at skrive om www.golife.dk, så skriv endelig til torleif@gmail.com :)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Torleif

Det bedste du kan gøre til en start, er at skrive en mail til lokalaviserne i dit område. Skriv en pressemeddelelse og send den med mailen. Det er nok det bedste du kan gøre til en start.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 18:11
Ups! Sad lige på min iPhone og fumlede, så er kommet til at give dig en stjerne for indlægget :O sorry! (skulle zoome ud men kom til at trykke på stjernerne istedet for :D
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 18:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Torleif.

Hvis du vil have pressen til at interessere sig for dit produkt, så er du nødt til at finde en vinkel som kan være interessant for dem.

Ret beset så tror jeg næppe, at du får landsdækkende medier til at skrive en historie om en overtakseret SMS tjeneste med "rygestop" og "slankekur" beskeder. Den slags løsninger er vist set før :)

Dit held skal være, hvis din lokalavis er ramt af agurketid og derfor har spalteplads til at skrive om en lokal iværksætter.

Værd dog opmærksom på, at det kan være svært at omsætte off-line omtale til online succes.

Vi har eksempelvis fået vores online ønskeseddel til netbutikker omtalt i Søndagsavisen ad flere omgange - efter sigende har Søndagsavisen 1,7 mill læsere. Vi kunne så konstatere, at omtale på diverse online medier a la Beep.tv2.dk eller Comon.dk (ikke overraskende) havde en markant større effekt på tilgangen af nye brugere og tilmelding fra nye netbutikker.

Så min anbefaling vil være, at du fokuserer på ONLINE medier. Hvis du er heldig, så får du også et godt link og dermed også SEO effekt.

Mvh Troels.

Tilmeldt 14. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 02:37

Tak for jeres tid og tips!

Problemet med at få "lokal aviserne" at skrive om GoLife, er at jeg er placeret på Færøerne og har slet ikke brug for reklame her :/

Jeg har skrevet til flere danske medier uden helt :/

Er der noget på Amino, som har lyst til at gå i gang med at markedsføre GoLife for provision?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 03:02

Lyder spændende. Jeg vil gerne hjælpe så vidt muligt.

Skriv en mail på asgerh@hotmail.dk

Mvh. Asger :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)