Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Captial plus.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
aaaaah øv

nå, men har lige lavet en post under "det sker" som nok vil få lidt større opmærksomhed end et svar nederst i en tråd :-)

så Jakob, jeg håber du stadig er klar på at snakke om venture, hvis der kommer en bunke mennesker?

Fra Hørsholm
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:44
Der var ikke mange tilmeldte til vores lille event. Så jeg aflyste og har aftalt 1:1 med de der tilmeldte sig. (2 stk.)

Jeg holder gerne et nyt foredrag anytime.

Mvh. Jakob Sand, CEO Capital+, www.capitalplus.dk Vækstkapital til IT-værksættere
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:47
Hej Jakob,

Altid rart med risikovillig kapital. Men hvorledes harmonerer jeres setup med fortrolighed mellem investor og entreprenør? Jeg tænker på, at når Capital+ rammer en guldkalv eller to engang i fremtiden, hvad er der til hinder for at ''spioner'' ikke bare udgiver sig for at være investorer, for at kunne holde øje med jeres projekter? Det er jo kun 50.000 det kræver at blive investor.

Som entreprenør kunne jeg være tilbageholdende med at søge kapital hos Capital+, såfremt enhver blot kunne betale 50.000 og ''kigge een over skulderen''.

Mao. hvilke klausuler/fortrolighedsaftaler er de private investorer underlagt ifht den viden de opnår ved at investere i Capital+? Eller får private investorer overhovedet adgang til specifikke informationer der kunne misbruges?

/ Frederik

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:30
Kære Trinitron

Capital Plus er stiftet af den "gamle" Seed Capital investment manager Jakob Sand med henblik på at skabe en ny type venture capital hvor investor har ret til selv at deltage mere aktivt i sine (læs Capital Plus) investeringeren. Investorer kan deltage med egne kompetencer og blive medlem af et limiteret netværk af investorer samt foreslå nye og følge aktive selskaber i portefølgen.

Selskabet Capital Plus har naturligvis et CVR. (30496531)

Max D

Fra Hørsholm
Tilmeldt 3. Apr 07
Skrevet kl. 00:31
Hej Frederik,

Godt spørgsmål. Det simple svar er at det er kun de informationer den enkelte virksomhed vi har investeret i vælger at dele der bliver delt. Det er altså en forretningsmæssig vurdering hver enkelt virksomhed afhængig af deres givne situation foretager.

Mvh. Jakob Sand, CEO Capital+, www.capitalplus.dk Vækstkapital til IT-værksættere
Fra Hørsholm
Tilmeldt 3. Apr 07
Skrevet kl. 22:25
Hej alle i den her tråd.

Tak for jeres input på investeringsstørrelse og koncept.

Vi har nu en åbningsdato for nye tegning/investering i Capital+ 15.maj. På baggrund bl.a. af jeres input har vi sat min. investeringsstørrelsen ned til en aktie a 2288 kr.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)