Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Captial plus.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:00
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:17
okay, kunne ikke lige finde dem på CVR, men fint, takker.
Fra Hørsholm
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:20
Ang. manglende CVR nummer så er det korrekt vi stiftede ventureselskabet i fredags så vi er helt nye :-).

Formålet med Capital+ er at tilbyde private investorer mulighed for at være medinvestorer i unge IT virksomheder. De der investerer i Capital+ A/S får mulighed for at følge de virksomheder vi investerer i tæt via vores hjemmeside. Hvis de har kompetencer de virksomheder vi investerer i har behov for, er ideen at de har mulighed for at tilbyde dem vores hjælp.

De virksomheder vi investerer i får derved adgang til et netværk at kompetente og dygtige "medejere" der alle vil dem det bedste.

Vi er pt. ved at afleverer vores prospekt til Finanstilsynet - før dette er godkendt må vi ikke tilbyde flere investorer at blive medejere af ventureselskabet. Vi håber at åbne op for nytegning omkring 1.april.

Vi synes selv det er en kanon ide, men jeg vil utroligt gerne ha feedback på vores koncept!??

Mvh.

Jakob Sand, CEO, Capital+

Mvh. Jakob Sand, CEO Capital+, www.capitalplus.dk Vækstkapital til IT-værksættere
Fra CPH
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:10
Jeg kender fint Capital + og kan kun give mine bedste anbefalinger.

Det er et seriøst foretagende, som udspringer af en mere etableret venture fond. Formen på fonden gør, at unge iværksættere uden så mange kontakter hurtigt får et bredt netværk af erfarne investorer, fordi investorerne som er involveret stiller deres kompetencer til rådighed gennem et let forståelig CMS.

Rigtig god idé i disse tider hvor kollektiv intelligens, crowdsourcing og hvad det nu hedder alt sammen får mere og mere fokus.

eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.

Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:11
Lyder som et interessant koncept for risikovillige investorer, der samtidigt får mulighed for at præge virksonmheden direkte(En ret der bliver brugt i alt for lille grad af aktionærer i børsnoteret selskaber). Jeg har ikke rigtig nogen fidus til hvad man kan forvente af afkast, men med de risikofaktorer der er for investorerne ville jeg mene at man skal kræve et meget højt afkast. Umiddelbart ville jeg mene, at ved investering i dette selskab skal man være indstillet på at det godt kan gå helt galt (Konkurs). MEN...... har man en portefølje så ville det da være spændene at sætte et mindre beløb, på et par tusinde til side og så være med til at bygge en virksomhed op. Selvom det nok bliver en af de mindste poster i porteføljen så er det helt sikkert den man kommer til at interessere sig mest for.

Spørgsmål: Er der noget minimumsindskud???   og Er det suverænt ledelsen i Capital+ der beslutter hvad der skal investeres i?????  

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:09
Hej Trinitron

Som Jakob skriver så er det nystiftet, men det er fortsat svært at finde på cvr. jeg måtte omkring cvr. på Capital+ management, finde vejnavn, søge på vejnavn, hvorefter også Capital+ A/S dukkede op ... med cvr. 30496531.

mvh

Claus

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:42
Læste lige inde på Capital+ 's website om et seminar på 45min som de afholder...lyder som lige i øjet til alle de spørgsmål om venture jeg har...

Så til Jakob Sand : hvornår holder du det som et fyraftensmøde for Aminoer her i kbh?

Fra Hørsholm
Tilmeldt 3. Apr 07
Skrevet kl. 22:24
Hej Alle,

Tak for jeres feedback.

1. I dag fik capital+ A/S et CVR nummer - så det er korrekt forstået: vi er meget nystiftede.

Vi er pt. stiftet med en kapital på. 10mio. Når vi har fået vores prospekt godkendt af Fianstilsynet kan vil tilbyde aktier i selskabet til potientielle medinvestorer - det kunne være jer. (Meld dig på vores newsletter så få du besked)

1.5. Vi regner med at minimumsinversteringen(indskud) for private investorer skal være 25.000 kr. er det for højt?

2. Ang. Investeringsbeslutningen så er svaret ja. Det er udelukkende managmentteamet der beslutter og indstiller til investering. Management teamet skal dog ha sin investering godkendt af bestyrelsen. Så som investor vil du få adgang til vores website hvor du kan følge de virksomheder vi har investeret i. Og du kan som nævnt præsenterer dig selv med efterfølgende mulighed for kontakt og dialog med opstartsvirksomhederne.

3.   Foredrag og diskussion lyder som en super idé J
Hvordan lyder mandag den 23. April kl 16.30 på Njalsgade 88, 2300 Copenhagen S.
Send tilmelding på tstenderup@capitalplus.dk, så vi har mulighed for at skaffe et lokale i passende størrelse.

Mvh. Jakob Sand, CEO Capital+, www.capitalplus.dk Vækstkapital til IT-værksættere
Fra Hørsholm
Tilmeldt 3. Apr 07
Skrevet kl. 22:57
Hej Alle,

Vores møde mandag har pt. en tilmeldt hvorfor jeg aflyser.

Vil du vide mere om hvordan Venture Capital eller vi i Capital+ arbejder så holder vi jævnligt foredrag om dette emne (fx. i mandags på ITU) følg med på vores hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)