NU HASTER DET!Da jeg er nødt til at bruge min tid på mit nye projekt, WebSjop Mærket, er jeg desværre nødt til at sælge min webshop, Bokseudstyr.dk Domæner:
Shoppen er lavet i DanDomain og fungerer perfekt. SEO-domænet Boksehandsker.dk er hostet hos Web10. Jeg har ejet shoppen siden 1.1.2010 og har p.g.a. manglende tid ikke fået gjort så meget ved shoppen som jeg kunne have ønsket. Statistik 2010:
Statistik 2011(uge 1-28):
Der er 3 leverandører:
Kunder:
Prisidé:
Omsætningstal, regnskab m.v. kan fremvises til seriøse interessenter. Spørgsmål om disse ting besvares ikke offentligt.
PS: Dette er ikke en opfordring til diskussion eller tilbud om webdesign, logodesign, sammenligning med andre sites eller andet, så undlad venligst at kommentere på disse uvedkommende ting. Hvis du alligevel ikke kan styre dig, så send en PM eller en email til mig på kr@dbm.dk |
Webshop sælges - HASTER
Men sæson mæssigt må dit salg ligge i 2'halvår ellerS er din oms faldet voldsomt? Konkurrenter? Eller fald på søgemaskinerne? |
Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.
Hej. Sæsonen starter når sommerferien slutter om nogle få uger, så en ny ejer kan se frem til en flyvende start. Den eneste årsag til at salget er faldet lidt i stedet for at stige, er at jeg bruger al min tid på andre ting. Hvis du er interesseret i at se mere info så send en email til mig på kr@freetele.dk Mvh. Kurt |
Hej Kurt. Kan du ikke komme med et udspil, på den laveste pris du vil gå med til? 75.000 kr. synes jeg er ret meget for en shop, i forhold til hvor langt man kan komme med en ny shop. |
Hej Casper. Prisen er 75.000 kr. + varelager på ca. 50.000 kr. = i alt ca. 125.000 kr.
Normalt beregnes en forretnings pris på dén måde, at forretningens resultat ganges med 2-3.
Resultatet i 2010 var på ca. 120.000 kr., så prisen burde være på 240-360.000 kr.
De priser er dog ikke realistiske i dagens Danmark, så derfor har jeg sat prisen til kun 75.000 kr.
Du er velkommen til at komme med et bud, men venligst til kr@freetele.dk da prisforhandlinger ikke sker i et åbent forum.
Mvh.
Bokseudstyr |
Hejsa - når du ganger op med 2-3 er det vel efter løn ? Jeg har forresten sendt dig en email i nat, - vil du bekræfte hvorvidt den er modtaget? |
du har jo ikke nogen særlig gode varer i din butik. du kunne let have solgt for det dobbelte. du skal have addidas hjelme hansker og plethansker. everlast hjelme og tøj og gennemsigtige tandbeskyttere
|
Hej FBT. Det er altid en god idé at sætte sig lidt ind i de ting man vil skrive om. Det har du åbenbart ikke lige haft tid til! Adidas er kvalitetsmæssigt ikke på højde med hverken Green Hill eller Top Ten, som er de 2 mærker jeg fører. Everlast har nogle få gode produkter, men de er alt for dyre i forhold til kvaliteten. Også her er både Green Hill og Top Ten bedre alternativer. Tandbeskyttere fås i både klar og farvede hos os. Mvh. Bokseudstyr |
jeg bokser selv og alle snakker om at de vil have addidas og at de hansker som green hill og top ten laver bliver let alt for bløde og dårlige altså jeg skal ikke bestemme hvordan din webshop skal være men det var jo bare et tip men ellers held og lykke da |