Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop sælges - HASTER

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Jeg har forresten sendt dig en email i nat, - vil du bekræfte hvorvidt den er modtaget?

Ja, den er modtaget og besvaret.

Mvh.

Bokseudstyr

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:02 | Låst

ditbrugtmarked:

NU HASTER DET!

Da jeg er nødt til at bruge min tid på mit nye projekt, WebSjop Mærket, er jeg desværre nødt til at sælge min webshop, Bokseudstyr.dk

Domæner:

Shoppen er lavet i DanDomain og fungerer perfekt. SEO-domænet Boksehandsker.dk er hostet hos Web10.

Jeg har ejet shoppen siden 1.1.2010 og har p.g.a. manglende tid ikke fået gjort så meget ved shoppen som jeg kunne have ønsket.

Statistik 2010:

• 30.000 besøgende
  • 335 godkendte salg
  • Resultat ca. kr. 120.000 excl. moms (overskud før løn)
  • Pakker retur i hele 2010 kun 3 stk.
  • Tab på kunder i hele 2010 = kr. 0,-

Statistik 2011(uge 1-28):

• 13.800 besøgende
  • 120 godkendte salg
  • Resultat ca. kr. 40.000 excl. moms
  • Pakker retur i hele 2011 = 0 stk.
  • Tab på kunder i hele 2011 = kr. 0,-

Der er 3 leverandører:

• Import fra 1. klasses fabrik i Pakistan
  • Import fra AIBA-godkendt leverandør i Tyskland
  • Småting fra dansk leverandør

Kunder:

• 90 % private
  • 10 % klubber og offentlige institutioner (forsvaret, fængsler m.v.)

Prisidé:

• 75.000 + varelager som er 100 % kurant
  • Varelager pr. 11.7.2011 på kr. 53.000 (indkøbspris)
  • Varelager pr. 11.7.2011 på kr. 123.000 (udsalgspris)
  • Seriøse tilbud modtages gerne.

Omsætningstal, regnskab m.v. kan fremvises til seriøse interessenter. Spørgsmål om disse ting besvares ikke offentligt.

PS: Dette er ikke en opfordring til diskussion eller tilbud om webdesign, logodesign, sammenligning med andre sites eller andet, så undlad venligst at kommentere på disse uvedkommende ting. Hvis du alligevel ikke kan styre dig, så send en PM eller en email til mig på kr@dbm.dk

Øv, shoppen var solgt, men køber kunne alligevel ikke skaffe pengene.

Kom med et seriøst bud, og lad os tale om det.

Mvh.

Bokseudstyr

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:30 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvorfor falder overskud i år i er siden på vej ned ad google , er der mindre besøgene .

Det kunne være en fordel du skrev overskud for hver måneden

hvor kommer de fra 

husk bevare motivation til at videre formidle produkt da du gerne skulle få den bedste mulig pris .

vis fik den til at stige i stedet for at falde var det lettere at få den høje salg pris

jeg kunne ikke læse hvor lang tid der er tilbage i dandomain shop og hvad koster det per måneden .

giv den alt hvad du kan som iværksættere 

ikke smart ide med overskrift haster salg , derved regner folk med du gerne vil forhandle prisen , jeg gør det i hvert fald 

skriv en sælgende overskrift , god webshop til salg med godt salg i , den overskrift du har lavet lyder alt for desperat.

ikke kommentere med råd det lyder som om du vil skjule noget , i hvert fald når jeg læser det , for hvad vis en kommentere det du skriver tilbage i PM det kan jeg ikke få feedback fra andre bruger fra og dette er det der er super godt ved et debat forummet vi lære af hinanden ,

vis ikke ønsker råd hvordan du kan forbedre salget og spørgsmål i tråden kunne du sætte den til salg her http://www.amino.dk/virksomhedsbors/ måske havde du fået solgt den vis ikke havde oprette denne her tråd , da overskriften jo ikke lige frem siger , det er et godt køb mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:29 | Låst

For lige at vende tilbage til emnet, så er webshoppen stadig til salg.

Det er IKKE dropshipping, men egen import da det giver en langt højere fortjeneste. Har du ikke prøvet import før lærer jeg dig det på 5 minutter.

Mvh.

Bokseudstyr

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:46 | Låst

ditbrugtmarked:

For lige at vende tilbage til emnet, så er webshoppen stadig til salg.

Det er IKKE dropshipping, men egen import da det giver en langt højere fortjeneste. Har du ikke prøvet import før lærer jeg dig det på 5 minutter.

Mvh.

Bokseudstyr

Nu begynder efterårstravlheden med stigende salg, så kom med dit bud på shoppen.

Mvh.

Bokseudstyr

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)