tak det kunne jeg bruge. Det er lige netop konsulenten der er omdrejnngspunktet. resultaterne og kunderne har via nuværende jobs. Er enig med at der ikke vil gå lang tid før break-even med vores type virksomhed og de personer som er ansat.
fantastisk resultat du har opnået. Kun respekt og beundring herfra :)
I beder en investor påtage sig ca 83.3% af den finansielle risiko, mod at tilbyde ham 10% af den finansielle gevinst!?
Den case må virkelig være 250% bulletproof siden i overhovedet tror at det kan lade sig gøre..
Ja jeg kan heller ikke se en invester gå ind i det. I tilbyder ham 10% i rente, men vil ikke selv låne penge i banken til måske lidt mere - måske lidt mindre i %. Hvorfor??
Er det fordi I ikke vil ha risiko, så er det for mig et bevis på, at I ikke stoler på projektet
Er det fordi I kan låne fra investor til 10% og banken har krævet lidt mere i den specielle situation (or whatever) eller
En så klar risikovurdering ville normalt kræve helt andre tilbagebetalinger - egen investering i samme størrelsesorden - første prioritet for investor til at få penge retur med store renter o.l.
Lad os endeligt hører om det trods alt skulle kunne lykkes
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det er 10% af netto overskudet?! Så potentielt får han slet ikke forrentning af sin investering...
Hvad hvis I går på røven? Hæfter I så for de 500.000?
For eller ville jeg læse det som - invester 500.000 - ingen garanti for afkast, men hvis vi bliver en success får i 10%. Hvis det går galt mister i alt.
Personligt tror jeg det er mere sikkert at investere i græske obligationer :(