Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analytics til min Wordpress blog?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer ..

Jeg har fået lavet mig en lille blog som et sub-domæne til min webshop. Jeg har installeret et plugin til min wordpress blog der hedder: "Simple Google Analytics" og det burde være ligetil at få analytics til at virke, men jeg bliver ved med at få advarsel's trekanten "Sporring er ikk er installeret"

Er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg får google analytics til at fungere på min blog?

Ser frem til at høre fra jer :)

Hav en kanon dag.

Mvh.
Martin

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 11:35

når du er inde på dit analytics dashboard trykker du bare på"rediger" herefter på kontroller status og så skulle det gerne virke :)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:38

Rami andersen:

når du er inde på dit analytics dashboard trykker du bare på"rediger" herefter på kontroller status og så skulle det gerne virke :)

Det har jeg gjort, der er stadig ingen forskel .. Den skriver "sporing ikke installeret" , så hvis trykker rediger, så installere den vil ikke sporingen af sig selv :D

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:40

Rami andersen:

Hej Rami.

Min fejl .. hahah, du havde sku ret .. :) Tusind tak for hjælpen ... Havde ikke lige set det rubrik der hed "kontroller status" troede bare du mente jeg selv skulle se om trekanten stadig var der..

MANGE TAK!

Mvh.
Martin

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:42

Jeg ville nok bare redigere footer.php i din template og indsætte analytics der.

Minus: Den kan forsvinde hvis du opdaterer din template senere
Plus: Du skal ikke have diverse plugins installeret der også skal opdateres og eventuelt har security leaks...

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 11:45

Jeg vll anbefale dig at sætte analytic koden direkte i din index.php - på den måde er du sikker på at den virker, og er indsat det rigtige sted. 

 iPhone 6

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:47

Okay, det vil jeg kigge på.

Jeg afventer lige og ser hvordan det plugin virker, det var nemt for mig .. Og min ekpertise ligger desværre ikke i html osv :)

Men tak for input allesammen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47

Nu har du fået styr på sagerne, men jeg kan anbefale Yoast Google Analytics plugin og Google Analyticator til fremtidige projekter. Funker fint out of the box, og der er mange avancerede indstillingsmuligheder (slå tracking af administratorer og redaktører fra, tracking af udgående links, osv.).

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)