Jeg har fået lavet mig en lille blog som et sub-domæne til min webshop. Jeg har installeret et plugin til min wordpress blog der hedder: "Simple Google Analytics" og det burde være ligetil at få analytics til at virke, men jeg bliver ved med at få advarsel's trekanten "Sporring er ikk er installeret"
Er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg får google analytics til at fungere på min blog?
når du er inde på dit analytics dashboard trykker du bare på"rediger" herefter på kontroller status og så skulle det gerne virke :)
Det har jeg gjort, der er stadig ingen forskel .. Den skriver "sporing ikke installeret" , så hvis trykker rediger, så installere den vil ikke sporingen af sig selv :D
når du er inde på dit analytics dashboard trykker du bare på"rediger" herefter på kontroller status og så skulle det gerne virke :)
Hej Rami.
Min fejl .. hahah, du havde sku ret .. :) Tusind tak for hjælpen ... Havde ikke lige set det rubrik der hed "kontroller status" troede bare du mente jeg selv skulle se om trekanten stadig var der..
Jeg ville nok bare redigere footer.php i din template og indsætte analytics der.
Minus: Den kan forsvinde hvis du opdaterer din template senere Plus: Du skal ikke have diverse plugins installeret der også skal opdateres og eventuelt har security leaks...
Nu har du fået styr på sagerne, men jeg kan anbefale Yoast Google Analytics plugin og Google Analyticator til fremtidige projekter. Funker fint out of the box, og der er mange avancerede indstillingsmuligheder (slå tracking af administratorer og redaktører fra, tracking af udgående links, osv.).