Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tænk at drive sådan en virksomhed....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino brugere :)

Apple har næsten lige fremvist deres kvartal regnskab, og det så åbenbart helt vildt godt ud.
(det samme med google for et par dage siden)

http://phonetalk.dk/2011/07/apple-fremviser-kvartal-regnskab-iphone-salg-stiger-med-142/

Så er man en af dem der har investeret i apple aktier, kan man vist være en glad mand/dame i disse dage...

Men så kom jeg til at tænke på, hold da kæft hvor er de vokset hurtigt...?

Altså de fantes også for 5 år siden, men det er da først efter 2007 at de er begyndt at skyde fremad (efter iphone lancerngen).

Det må være helt fantastisk at se sin virksomhed gå så godt, at det er bedre end hvad analytikere og eksperter forudser.

God arbejdsdag!

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 11:24

Link: http://phonetalk.dk/2011/07/apple-fremviser-kvartal-regnskab-iphone-salg-stiger-med-142/

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 11:56

De var næsten konkurs tilbage i 90'erne, så det er gået RIGTIGT stærkt. Jeg tror dog ikke de kan bevare denne vækst, det ville være fuldstændig vanvittigt. 

Selvom jeg er vild med deres produkter, er det stadig ikke alt ved virksomheden Apple, jeg synes om. Fx deres mange forsøg på at stoppe udviklingen af Android ved sagsøge konkurrenterne. 

 iPhone 6

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 12:11

Det kan godt være at du har ret i at de ikke fortsætter deres enorme vækst.. men som det står lige pt. er der virkelig mange der fortrækker deres produkter og gerne vil betale lidt ekstra for dem.

Endda i disse "krisetider" har de formået at lave rekortoverskud, det er sgu godt gået!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)