Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame/markedsføring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen

Jeg er i gang med at arbejde med en ide, til  markedsføring af firmaer (vil nødigt komme ind på noget meget mee konkret pt.)

Hvor meget ville i give for at jeres firma navn/logo/slogan kommer ud til mellem 100.000 og 380.000 brugere dagligt.

hvor lang tid ville i generelt bruge på at benytte den samme form for reklame.

1 uge

14 dage

1 måned

6 mdr.

12. mdr.

Hvis det er for svævende, er i velkommen til at komme med spørgsmål og jeg skal forsøge at besvare dem bedst muligt.

På forhånd tak

Tilmeldt 26. Mar 07
Skrevet kl. 18:56
Undskyld min utålmodighed

men er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg eventuel skal omformulere/uddybe for at det er muligt at svare på min tråd

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:51
Hvad jeg ville betale afhænger helt af måden, af målgruppen og af mine erfaringer. At få mit navn ud til en masse folk har ingen relevans (og jeg vil derfor ikke betale for det) hvis:
1. det ikke er min målgruppe
2. hvis det ikke er sandsynligt at de reagere
3. hvis jeg ikke kan måle om det kan betale sig

Det er min korte kommentar, håber den kan bruges til noget.

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:12
Ville man selv kunne vælge hvem reklamen kom ud til, altså ville jeg kunne vælge at det fx. kun skulle komme ud til andre erhvervs drivende? og kan man på nogen måde måle hvor mange henvendelser man får igennem denne reklame?

Det er godt nok et svært spørgsmål når du ikke vil ud med lidt mere om hvad det egentligt går ud på...

Venlig hilsen

Ania

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:31
Hej,

Jeg ville gerne betale for sådan en for sådan en form for markedsføring, men det kræver at jeg kan sikre mig at det kommer ud til de rigtige mennesker. Jeg lever fx. af at lave special designet webløsninger og håndholdte løsninger, så derfor er det også vigtigt at markedsføringen rammer de rigtige mennesker.

Jeg ville nok køre med den samme "kampange" i ca. 1 mdr. af gangen, da det er min overbevisning af folk automatisk begynder at sortere vise reklammer fra når de har set dem for mange steder eller for mange gange.

Tilmeldt 26. Mar 07
Skrevet kl. 08:32
Jeg takker mange gange for svarene.

Jeg kan ikke svare på dem alle sammen, men jeg kan da forsøge at svare så godt jeg kan.

I princippet vil målgruppen typisk være et tværsnit af befolkning.

Dog primært folk i aldersgruppen 15-65 (ved godt den er meget stor/bred)

Det vil ikke være muligt at bestemme en målgruppe.

Da det er en ny ide, kan jeg endnu ikke svare på hvor stor en effekt det vil have på salget/henvendelsesfrekvensen.

Når jeg er nærmere målet vil det være muligt at give et sådan svar.

Jeg kan godt se at jeg ikke er særlig specifik, så jeg vil vende tilbage når jeg kan røbe lidt mere.... Mange tak for svarene

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)