Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side blev pludselig væk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg sad i går og prøvede at opdatere min side www.findbilligecharterrejser.dk

Jeg ved ikke hvad der skete, men pludselig blev siden bare væk. Ingen fejlmeddelelse, ikke noget, bare blank skærm når man kommer ind på den.

Er der nogle af jer som har oplevet noget lignende eller ved hvad det kan skyldes?

På forhånd mange tusinde tak Smile

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 11:48

Jeg tror du er nødt til at fortælle lidt mere:

- Benyttede du et CMS?
- Findes filerne stadig på FTP serveren?
- Har du spurgt din webhost, om de måske har haft problemer?

 iPhone 6

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Systemer som WP, har det med at lave nogle fejl i ny og næ. Jeg har oplevet den fejl en del gange gennem tiden, og den kaldes White Screen of Deth (WSOD). Der kommer ingen fejlmeddelelser, fordi WP ikke når at gennemføre det den skal, og derfor heller ikke udsender noget på skærmen. Det er typisk en eller anden konflikt, eller noget som ikke er blevet opdateret fuldt ud.

Der findes mange guides på nettet til hvordan man fjerner den fejl, søg fx på WordPress WSOP, eller WP WSOP, eller Wordpress White Screen. ja være kreativ.

så finder du nok et svar på hvad der er galt.

Du kan også påbegynde det at fjerne nogle af de plugins som du for nyligt har installeret, har du også WSOP i admin delen, ja så er det jo et problem.

Det er ikke til at sige eksakt hvad du skal gøre, før du forklare hvad du har opdateret, hvordan du opdaterede og ja hvad du gjorde. og hvad du har gjort forinden.

Kan du ikke finde svaret, kan det være du skal igang med at reinstallerer WP, og derefter dine plugins og themes etc.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 12:06

Åh hvor føler jeg mig dum lige nu, troede jeg havde nævnt at det var med wordpress.

Jeg mener bare at jeg opdaterede et indlæg og rodede lidt med et ranking plugin og pludselig er der bare blank side, også når jeg prøver at logge ind på back-end.

Alle filerne er der stadig. Jeg har ikke spurgt om hosten har problemer da alle mine andre sider virker, og at der vel så burde komme en fejlmeddelelse.

Er der en wp ekspert der før har oplevet at en side bare bliver blank?

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 12:09

KTJ-Media.dk:

Systemer som WP, har det med at lave nogle fejl i ny og næ. Jeg har oplevet den fejl en del gange gennem tiden, og den kaldes White Screen of Deth (WSOD). Der kommer ingen fejlmeddelelser, fordi WP ikke når at gennemføre det den skal, og derfor heller ikke udsender noget på skærmen. Det er typisk en eller anden konflikt, eller noget som ikke er blevet opdateret fuldt ud.

Der findes mange guides på nettet til hvordan man fjerner den fejl, søg fx på WordPress WSOP, eller WP WSOP, eller Wordpress White Screen. ja være kreativ.

så finder du nok et svar på hvad der er galt.

Du kan også påbegynde det at fjerne nogle af de plugins som du for nyligt har installeret, har du også WSOP i admin delen, ja så er det jo et problem.

Det er ikke til at sige eksakt hvad du skal gøre, før du forklare hvad du har opdateret, hvordan du opdaterede og ja hvad du gjorde. og hvad du har gjort forinden.

Kan du ikke finde svaret, kan det være du skal igang med at reinstallerer WP, og derefter dine plugins og themes etc.

MVH Kim

Tusind tak for svaret - jeg skal vist i gang med at google-søge :-D

Kan se at den nu giver en ny fejlmeddelelse, HTTP-fejl 500 så det er forhåbentlig til at google sig frem til hvad man kan gøre.

Tak igen

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Philip:
Jeg mener bare at jeg opdaterede et indlæg og rodede lidt med et ranking plugin og pludselig er der bare blank side, også når jeg prøver at logge ind på back-end.

Har du rodet med andre plugins?

Vil anbefale at du via FTP går ind under wp-content/plugins og her sletter du mapperne med de plugins du har installeret for nylig og ved du alligevel ikke skal bruge.

:)

Kristian Ole Rørbye

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:11

Du kan evt. også bare starte med at omdøbe plugin mappen, så er du fri for helt at slette det. :)

Kristian Ole Rørbye

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:12

Philip:

Tusind tak for svaret - jeg skal vist i gang med at google-søge :-D

Kan se at den nu giver en ny fejlmeddelelse, HTTP-fejl 500 så det er forhåbentlig til at google sig frem til hvad man kan gøre.

Tak igen

Du siger du har rodet med et plugin, fjern det plugin, eller ret det tilbage til det det var før du rodede med det, så vil det nok gå i orden. Du har sikkert lavet en fejl i koden hvis det er det du har rodet med.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 12:22

I er fantastiske. Tusind tak.

Nu fik jeg slettet plugins med rund hånd, og tænk, det viste sig at være TinyMCE avanceret editor som var problemet - hvem skulle dog have troet det :-)

Tusind tak for hjælpen igen - havde godt nok været bittert at skulle til at re-installere hele wordpress.

Philip

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:27

Philip:

I er fantastiske. Tusind tak.

Nu fik jeg slettet plugins med rund hånd, og tænk, det viste sig at være TinyMCE avanceret editor som var problemet - hvem skulle dog have troet det :-)

Tusind tak for hjælpen igen - havde godt nok været bittert at skulle til at re-installere hele wordpress.

Philip

Det var så lidt ;)

Kristian Ole Rørbye

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)