Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Portal med mange forskellige varer/sælgere ??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 10
Indlæg ialt: 52
Fra  xsPrint Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Går med planer om at starte en portal op på Affiliate. (Hvis det kan lade sig gøre?)

Tanken var at jeg ville lave et sted der samlede alle web-shops der sælger økologisk., Altså så folk kan gå ind på min side, vælge vare-gruppe og så finde links til forskellige shops der sælger disse.

Men kan det laves som affiliate? Og hvordan?

Havde tænkt på en shop-løsning. Og har været inde og snuse lidt på et par affiliate-netværks, men der synes jeg kun jeg kan finde løse produkter fra shops.

Nogle gode råd og idéer?

/Kasper Kruse

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 07:26
ja da ala storcenter med no cure no pay.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Tilmeldt 22. Jan 10
Fra  xsPrint Skrevet kl. 11:32

Den skal jeg vidst lige have uddybet lidt :)

Hvad for et storcenter? No cure no pay?

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:03

tror ærlig talt ikke det ville blive særlig stort.. 

Der findes allerede Kelkoo.dk, Pricerunner.dk, edbpriser, hifipriser, mobilpriser osv. osv. osv. som allesammen har til formål at finde brugeren det billigste produkt. Det finder man ikke på en side som blot sammensætter en masse danske webshops.
Det er et market der er yderst mættet, så jeg ville stærkt anbefale dig til IKKE at gøre dette! 

Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 12:09

Ja det var et lidt kort svar :-)

Nej, jeg tænkte bare at det som kunne være enormt attraktivt for webshop ejere - kunne være hvis de kan udstille deres vare hos dig / i din shop. Og betale dig X % hver gang der købes noget.

Denne løsning kan du køre i en hvilken som helst webshop. Men kan da anbefale dig at starte på en prestashop som er gratis.

Eneste hurdle for shopejerne er dubliceret indhold. Dvs du kan ikke tage alt teksten fra deres shops - så ender i med at blive bandlyst på google - så her bør du skrive teksten om. Det kan være en tung opgave. alternativt skal du kun tage resume af varekortet - og det kan give for lidt info til køber. Så denne ikke tør købe.

Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 12:15

krilson:

tror ærlig talt ikke det ville blive særlig stort.. 

Der findes allerede Kelkoo.dk, Pricerunner.dk, edbpriser, hifipriser, mobilpriser osv. osv. osv. som allesammen har til formål at finde brugeren det billigste produkt. Det finder man ikke på en side som blot sammensætter en masse danske webshops.
Det er et market der er yderst mættet, så jeg ville stærkt anbefale dig til IKKE at gøre dette! 

Her er jeg ikke helt enig. Kelkoo.dk, pricerunner.dk er steder hvor webshop ejere betaler klikpriser. Her betales ikke efter "ordrer". Derfor vil en løsning som ovenfor skitseret være yderst attraktivt og ganske nytænkende. Den eneste jeg kan komme i tanke om der kan minde om det er tradedoubler.

Tilmeldt 22. Jan 10
Fra  xsPrint Skrevet kl. 13:52

Tror vi snakker forbi hinanden.

Det jeg er ude efter er sådan set en ganske almindelig affiliate-side. Men i stedet for en masse produkter ville jeg gerne have forskellige bannere eller lignende med webshops der sælger økologisk. Altså i stedet for produkter så vil jeg have shops. Og når folk så klikker på et link til en shop (evt. køber noget) tjener jeg en hvis procentdel.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:02

Selvom det på papiret er en god ide, så kan det i praksis være langt svære at udføre. Jeg har dokumenteret trafik og salgparfume priser . Alligevel er det svært for mig at overbevise webshop ejere at det er en god ide at komme på.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)