Hvad skal du have for at sætte en webshop op Oscommerce eller Magento Mvh Jesper |
Hej Rasmus,
Hvor er det lige, at jeg mangler et kryds? Jeg kan ikke lige se det?
Karin
Hej Rasmus, Hvor er det lige, at jeg mangler et kryds? Jeg kan ikke lige se det? Karin |
Se følgende: Alternativt er du også meget velkommen til at kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk |
Hvordan slår jeg "private beskeder" til? Kan ikke lige finde ud af det. Karin |
Tak :-) Det er gjort nu. Karin |
Hej Karin Vi har lavet shoppen for Henrik, som startede denne tråd. Vi vil selvfølgelig også gerne hjælpe dig med at få din shop op at stå. Du er meget velkommen til at kontakte os her eller se mere på www.webstock.dk |
For en god ordrens skyld, skal jeg lige sige at Webstock, intet har haft med vores webshop (OnlineOutwear.dk) at gøre. Der er ingen grund til at prøve at "kapre" kunder ved at påstå at man har lavet en webshop, som man slet ikke har haft noget at gøre med. Det er en ommer Lasse. Mvh Emil Lykkeskov |
Passioneret omkring online marketing & Ehandel.
Hej Emil Det må du undskylde. Jeg er Lasses kollega, men er ikke direkte involveret i at lave siderne og jeg troede faktisk, at vi havde været involveret i jeres shop. Så ja, det er helt sikkert en ommer. Beklager! Mvh. Lars |