Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linda P hjemmeside af min ven.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 20:56

Grafisk kan jeg rigtig godt lide den.

Den loader dog meget langsomt ved mig, datoerne under tour siden sidder ikke lige og jeg bryder mig ikke om den måde GB er bygget op på, men det er en smags sag Smile

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:06

Pæn og stillet hjemmeside... Men den føles en smule tom. Måske flere billeder i form af billed gallari eller lidt mere information om hendes baggrund/liv :)

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:58

Jeg synes også en okay side .

Mere tekst om linda p ville være super godt

flere billeder fra hendes stand up show ville være super godt

flere videoer på siden ville være super godt

Ellers godt kendt side Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45

Alexander R. B:
... Men den føles en smule tom. Måske flere billeder i form af billed gallari eller lidt mere information om hendes baggrund/liv :)

Jeg er enig med Alexander. Der mangler noget om Lindas baggrund og hvorfor og hvordan hun er nået op, hvor hun befinder sig nu.

Noget, der for mig også er væsentligt, er noget, der beskriver hendes stil. Det står der allerede under "Om mig", men du kan godt ud for hvert foto give nogle citater fra hendes shows. Det behøver blot være en citeret linje, men kan også være et helt afsnit.

Det er nogle rigtig gode fotos af Linda. Noget, som du kan overveje, er at tilføje nogle fotos, der viser Linda på scenen og sammen med sit publikum. Evt. sammen med nogle kendisser.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:22

Det er en meget behageligt design, men jeg savner ligesom de andre en del indhold.

Kunne Linda P ikke skabe nogle videoer, hvor hun fortæller, om sin karriere og fx hvad hun synes er sjovt?

Derudover kunne det være smart, hvis I fandt nogle referencer, altså personer, der tidligere havde set hendes shows og så fik dem til at lave en kort anmeldelse - gerne folk i forskellige ældre, køn m.m., så man har mange repræsenteret.

Det gør det hele mere troværdigt og personligt. Herudover kunne det være underholde, hvis hun gik Anden lidt i fodsporene og begyndte med "Linda P-cam" - altså, hvor hun interagerer endnu mere med sine fans, og fortæller om sjove episoder, hun oplever i sin hverdag.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46

Behageligt design. Yes

Lidt mere fyld som andre nævner. Men det kunne jo være det var på vej? Cool

Forsiden, jeg sidder på en mini laptop pt., på den har jeg dobbelt scrollbar, altså scroll på selve siden, men også i Facebook boksen, det er aldrig godt. Skal dog lade være usagt om det er pga. min lave opløsning Geeked

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 03:23

Hej

Fed side den er godt lavet :D

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 08:37

Jeg synes det er usmart at hele siden rykker sig når man klikker på nogle af menupunkterne.

Men ellers en ok side.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)