Mangler en stationær computer, til min kommende webshop. Skal bruge en hvor der kan ligge mange billeder på, den skal være hurtig - og let at arbejde med
Og alt det med hvor mangle Ram, hvilken processor den skal have, siger mig intet
Jeg vil endda sige, at den er måske lidt i "overkanten"!
Nu ved vi ikke hvad fremtiden vil bringe. Og det skal helst heller ikke være sådan at man om et år sidder og tænker, hvad er det for noget jeg har købt.
Så jeg vil mene at man skal kikke lidt højer end man vil. Så har man noget der holder i 1,5 år.
Ja undskyld jeg havde PC under dot.com bølgen hvor man skulle skifte bundkort hver måned.
Ja undskyld jeg havde PC under dot.com bølgen hvor man skulle skifte bundkort hver måned.
Ja 486 DX2, var tider.. ;-) (I been there too.. 28.8 mpbs modem... sweeet :P)
Men fx den jeg lige linket til, er nuvel ikke det langsommeste..
Personligt sidder jeg med en Lenovo SL500, som vidst lige har rundet 2,5 år.. Påtrods af 12-18 timers daglig brug, har den ikke været til at tage livet af.. Tværtimod, de nye maskiner har ikke engang rigtigt overhalet den, da Win7 er mere ressourcekrævende end en optimeret XP er..
Hvis man behandler sin maskine ordenligt, bruger Ccleaner med jævne mellemrum, og defragtmentere disken indimellem - så holder de fleste maskiner nuvel et godt stykke længere end de gjort med Win3.1/95 ;)
Ja 486 DX2, var tider.. ;-) (I been there too.. 28.8 mpbs modem... sweeet :P)
Hæ hæ....det var dengang man kunne følge med......
Men ellers er jeg meget enig med dig. Problemet er bare at man ikke får defragmenteret, og så indstallere og afindstallerer man en masse programmer.....og til sidst så vil man opleve at man har så meget ragelse på ens pc at det er løgn....Og ja man cleaner den så heller ikke.
Men ellers så er det nogle gode råd, du giver her.