Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købt domæne hos GratisDNS - Men virker kun uden "www"?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har købt et domæne hos GratisDNS som bare skal viderestille over på et andet domæne - dét virker fint og der er ingen problemer udover at jeg kun kan komme ind uden "www" foran? - Det er selvfølgelig et problem, for så mister jeg jo alle de kunder som skriver med "www."

Jeg får bare "Siden eksistere ikke"-teksten.

Hvad kan jeg gøre ved det her? - domænet er jo optaget, så jeg kan jo ikke bare købe med "www"?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:18

Hej Michael,

Du kan med fordel registrere følgende C-name i dit GratisDNS kontrolpanel:

*.ditdomæne.dk skal pege på ditdomæne.dk

Giv mig et praj, hvis du har udfordringer med at registrere det. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Mar 11
Skrevet kl. 18:35

Hej John!

Mange tak for det hurtige svar!

Jeg har nu tilføjet cname - Har du nogle erfaringer om hvornår det virker? :-)

Mange hilsner
Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37

Det tager gerne ca. 4 timer. :)

Tilmeldt 27. Mar 11
Skrevet kl. 06:55

Nu er det 10 timer siden - og jeg får denne bemærkning, når jeg går ind på siden som skulle viderstille med "www."

Siden du har prøvet at tilgå har en midlertidlig fejl. Prøv igen om 1 times tid.
The page is temp unavaliable, try later.

Resten af denne fejlside er af teknisk karakter, og er henvendt til ejeren eller webmasteren af siden du har prøvet at slå op.

URL forward fejl

Dette er en fejlside for GratisDNS's URL forward.

Du vil typisk aldrig nogenside komme til at se siden. men siden du nu er her, så er der måske en årsag..

1) Du har lige slettet en url forward og oprettet en A record eller en CNAME record for domænet..
Dette er normalt, der kan desværre gå op til 12 timer før det problem forsvinder, men det forsvinder!
2) Du har prøvet at være smart med en IP adresse, well, det var knap så smart ;), slet den igen..
3)Der er en fejl i din URL forward på GratisDNS, gå straks til vores konfigurationsværktøj og ret det!

Har du stadig problemer, så er der lige en vigtig hovedregel.. skriv efter hjælp i hjælpeforumet, ikke som e-mail til mig..

Regards, Admin - GratisDNS.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)