Jeg og min partner har åbnet for en ny tjeneste, som du kan læse mere om på www.golife.dk. Hvad synes i om hjemmesiden? tjenesten? det hele? Hvis nogen ved en genial måde at markedsføre i Danmark, så sig endelig til :) Mvh Torleif Joensen |
Jeg synes det er en genial ide! Og hjemmesiden virker rigtig overbevisende.
Men jeg tænker at I kunne tilbyde nogle gratis guides til at holde op med at ryge, og til at tabe sig - eller mere information omkring hvordan man kan holde op med at ryge, og hvordan man taber sig. Det føles som om der er for lidt information på hjemmesiden omkring emnerne. Det kunne også være fint med nogle eksempler på de sms man vil modtage.
Jeg tænker også at de fleste har brug for flere end to sms'er om dagen - som er ryger er de fleste vant til at ryge 1 gang i timen, og hvis man skal tabe sig, frister maden dagen lang. Og om aftenenen er det måske særligt svært at holde sig fra både cigaretter og chokolade. Kunne godt tænke mig at vide hvordan I er nået frem til kun 2 gange om dagen? Og har I selv erfaring med at holde op med at ryge, og at tabe jer?