Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GoLife.dk - vi hjælper dig til et bedre liv

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg og min partner har åbnet for en ny tjeneste, som du kan læse mere om på www.golife.dk.

Hvad synes i om hjemmesiden? tjenesten? det hele?

Hvis nogen ved en genial måde at markedsføre i Danmark, så sig endelig til :)

Mvh

Torleif Joensen

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:58

Jeg synes det er en genial ide! Og hjemmesiden virker rigtig overbevisende.

Men jeg tænker at I kunne tilbyde nogle gratis guides til at holde op med at ryge, og til at tabe sig - eller mere information omkring hvordan man kan holde op med at ryge, og hvordan man taber sig. Det føles som om der er for lidt information på hjemmesiden omkring emnerne. Det kunne også være fint med nogle eksempler på de sms man vil modtage.

Jeg tænker også at de fleste har brug for flere end to sms'er om dagen - som er ryger er de fleste vant til at ryge 1 gang i timen, og hvis man skal tabe sig, frister maden dagen lang. Og om aftenenen er det måske særligt svært at holde sig fra både cigaretter og chokolade. Kunne godt tænke mig at vide hvordan I er nået frem til kun 2 gange om dagen?   Og har I selv erfaring med at holde op med at ryge, og at tabe jer?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:14

Torleif Joensen:
Hvad synes i om hjemmesiden? tjenesten? det hele?

Nu sidder jeg lige her med min egen overvægt og tænker 'Hvad er det så de tilbyder mig til at hjælpe mig med mit vægttab?'

Jeg kan så læse mig frem til at for 119,- om måneden, kan jeg få 2 sms'er om dagen med 'motiverende tekster'. 'You can do it!' beskeder der tikker ind to gange om dagen? Er det 'det'?

Så tænker jeg på en side som slankedoktor.dk der tilbyder dig opskrifter, kost og motionsdagbog, kalorieberegner, indkøbsguide, motiverende artikler og så videre for 59,- om måneden...

Jeg ved godt hvilket produkt jeg føler jeg får mere ud af i dette tilfælde.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:34

Et nyt koncept kræver man forklare grundigt hvad er det du tilbyder

hvordan ser SMS lav gerne gode smiley

hvordan motivere de står der intet om

er der film og viden

er det bestemt sat efter ens person

nogle løber

nogle cykler

nogle tager i motions centre

nu kan jeg ikke se man skal udfylde info , så beskeder kan da ikke påmide mig om huske cykle hjem i stedet bilen da , jeg løber og bedre kan lide det .

Kommer der en upersonlige sms ville det derimod få min motiviaton nedad , så håber de er rette mod en selv , end mod alle .

Kom der også lige et billedet du sender ind med dine mål , når du dem

konceptet vis betaler skal føle får noget for pengene , du sætter dig et mål løb 30 km ugen

vægttab mål ipone du kan evt. Konkurrenre mod 10 udvalgte i nærområdet

sms kan du også sætte op til finde løbe venner , denne tjeneste vis spørger om fakta , kan det faktisk måske udvilke sig , men nuværende form du beskriver på hjemmesiden forstår jeg slet ikke hvorfor er 119 kr værd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)