Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville i have gjort i det her tilfælde ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for info allesammen - nu har jeg noget at gå videre med Smile

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:06

jeg ville sætte mig på vente liste og bruge efterfølgende al min energi på min iværksætter forretning https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/venteliste/?no_cache=1

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 15:18

Ja, har stået på den venteliste i et par år.. Men domænet bliver fornyet år efter år.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 15:22

Vigtig pointe er du nummer 1 på ventelisten? Det kræver det nemlig hvis du skal indsende en domæneklage, medmindre du har varemærket :-)

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 15:24

Ja, det er jeg Smile

Mads G. Jensen

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 15:28

Jamen PM mig hvis du vil have en guide til hvad du kan skrive i en klage, hvis modparten ikke er til at få fat på, og ikke anvender domænet og der ikke findes varemærker af det navn, så er det dit :-) men du har tiden imod konstant, så hæv lidt penge og udfyld en varemærkeansøgning/undersøg mulighederne.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)