Hej. Har kig på et domæne, som jeg rigtig gerne vil overtage. Det er desværre optaget, og har været registreret til den samme ejer siden 2001. Har forsøgt at kontakte ejeren, men telefonnummeret er til et firma, der intet kender til hverken domænenavnet eller ham der står registreret som ejer. Kan ikke søge oplysninger frem om ham på Krak eller lignende. Har haft fat i DK Hostmaster, de må ikke oplyse andet end jeg selv kan søge frem. Hvad ville i have gjort nu ? |
SaleCity:Har kig på et domæne, som jeg rigtig gerne vil overtage. Det er desværre optaget, og har været registreret til den samme ejer siden 2001.
Har forsøgt at kontakte ejeren, men telefonnummeret er til et firma, der intet kender til hverken domænenavnet eller ham der står registreret som ejer.
Kan ikke søge oplysninger frem om ham på Krak eller lignende.
Har haft fat i DK Hostmaster, de må ikke oplyse andet end jeg selv kan søge frem.
Hvad ville i have gjort nu ?
Hej SaleCity
Bare et par forslag: Har du set på www.cvr.dk om han eksisterer dér? Eller på www.web-direct.dk (Experian) eller (men det har du nok allerede gjort ) Google't ham.
Susan :o)