Lige et par ord med på vejen - for det første er det altid svært med trafik om den er høj ller lav, for det kommer an på hvike produkter du tilbyde og hvilken målgruppe du ramme. Der er fx langt flere til baby tøj end til oliemalerier, det der betyder noget er konverteringsraten altså hvor mange ud af fx 100 køber noget, og så skal man se på hvordan man øge konverteringsraten, det kan fx være ved at ændre farve på kanpper, sætte annoncer op på en anden måde mm.
Kig på hvilke side der besøges på dit websted og hvorlang tid de er på de forskellige sider, og undersøg så hvorfor de evt forlader dit site fra bestemt sider og ændre dem. Der kan være mange muligheder, og der er mange gode råd her på amino omkring emnet.
/Claus
Jeg har for nyligt ændret nogle af mine knapper :) Det ser bedre ud nu, så håbe det virker.
overskud er det vigtigste om det er højt besøgs tal eller lavt betyder ikke så meget bare har overskud?
hvilken branche er det?
Jeg sælger Caps og Huer :)
Alle de ting har jeg ikke regnet ud, det vil jeg selvfølgelig gøre .. Fortjenesten på kasketterne og huerne er ganske udemærket. Men i forbindelse med opstart, varekøb osv, er det på nuværende tidspunkt ikke noget jeg bliver rig af :) Men det kommer forhåbelig ..