Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig annonce i månedsmagasin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 13:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil udgive et månedsmagasin om sundhed.

Magasinet vil udkomme i slut august eller begyndelsen af september i minimum 5000 eksemplarer.

Magasinet vil udkomme på sjælland. Det er gratis for læserne og det vil kunne hentes på 500 udvalgte steder, som f.eks hospitalers venteværelser. lægehuse og damefrisører.

Du kan få en helsides annonce i første udgave af Månedsmagasinet Kosmovej for kun 4500,- + moms.

Normalpris for en helsides annonce er 9500,- + moms.

Deadline 30/7-2011

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 13:12 | Låst

Hej Joan.

Umiddelbart lyder det som en god idé med et blad omkring sundhed i disse tider. Men jeg synes godt nok at annonceringen lyder ret dyr!

Du ved jo ikke meget om segmentering eller andet før det er testet!?

Jeg kan nævne at vi tidligere har fået en halv sides reklame i Urban (landssækkende!) for samme pris. Og her er altså tale om rigtig mange gange flere læsere end dit blad kan præstere.

Men held og lykke med projektet!

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:16 | Låst

Kære Daniel og co.

Jeg skriver til jer fordi, vi er i gang med et større arrangement, som løber af stablen i Efterårsferien - Vi fra Casting4all.dk og magasinet Olivia er meget interesseret i et samarbejde med jer!

Vi skal fra d. 13-22 oktober lancere "Olivia´s topmodel 2011" (ungdomsmagasin) & "Casting4all.dk´s skuespillertalent 2011".

Vi går på en lang pressetur i samarbejde med modellen Lisa Lents som er dommer/front figur - for at fortælle om hele arrangementet i div. radioer, aviser og på tv.

Efterfølgende tager vi rundt i 10 storcentre i hele Danmark - hvor folk møder op får taget gratis billeder af en prof. fotograf.

Billederne bliver lagt op på Olivia´s webside, hvor folk nu skal ind og stemme på en coverforside model.

Samt kan alle typer/aldre blive castet til div. film & tv opgaver igennem casting4all.dk

Hvad søger vi?:

Vi har det hele på plads! Vi søger dog mellem 5.000-10.000 kr. til div, ting som bro afgift og ophold til når vi er i Jylland.

Vi søger evt. flere firmaer der er involveret i honoraret.

Hvad får I ud af det?:

- I vil blive eksponeret i over 1.000.000 kataloger med navn/logo - i den annonce der fortæller vi kommer til byen.
- I vil blive læst af 80.000 seere i Magasinet Olivia.
- Hvis I har et produkt der er relevant for magasinet Oliva, vil produktet blive taget i brug i vinderens photosession i magasinet.
- I kan give en smagsprøve/brochure med i vores lille taske, som alle får ved deltagelse
- I får banner i storcentrene.

Er det noget I kunne være interesseret i?

De bedste hilsner / Best regards

Direktør / Caster
Maja Henneberg
Casting4all.dk Aps

www.casting4all.dk

Snedkervej 5 - 4600 Køge

T: + 45 56969603
M: + 45 25573715

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 14:49 | Låst

Hej Daniel

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan du har fået en halv sides reklame i urban for 4.500kr, for det er ikke lige den pris de har tilbudt mig. Den pris jeg fik oplyst da jeg ville have en annonce str.225x178mm var på 23.600 + moms i Urban....Så jeg mener ikke min annonce er dyr. Og hvis man skal sammenligne priser bør man vel sammenligne med andre sundhedsmagasiner i tilsvarende oplag og der er vi ca 25 % under standardpriserne.

Med venlig hilsen

Joan

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 18:51 | Låst

Hej Joan.

Først skal jeg undskylde, det var ikke Urban, men derimod Metroxpress.

Normalprisen mener jeg også lå på ca. 12.000,- men som de fleste ved betaler ingen fuld pris for reklame i disse tider. (lav en google-søgning der er mange artikler om dette).

Det er meget muligt at I er 25% under de øvrige, men I har endnu ikke haft et blad på gaden, så I har absolut ingen statistikker, segmentering eller noget. Dette i sig selv besværliggører ved salget af annoncer en smule!??

Med venlig hilsen

Daniel

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:58 | Låst

Hej Daniel

Synes ikke jeg kan finde de artikler du snakker om, kan du link til nogle?

Mvh

Tony

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)