Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan give et godt tilbud på textil tryk?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Tilbrylluppet.dk Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Amino brugere.

Vi er ved at lave bæredygtige t-shirts med print i limited editions. T-shirts regner vi med at få syet på en fabrik i Kina, som vi lige nu er i dialog med. De skal syes efter vores mål og i bæredygtige materialer.

Vi er bange for at sende dem vores tryk i frygt for at de bliver kopieret, vi søger derfor et trykkeri tættere på der kan give os et godt tilbud.

Det er textil af høj kvalitet i hvid, og da det er organiske materialer søger vi også tryk som er så bæredygtigt som muligt. Vi har læst på designprocesser at digitalt tryk er det mest bæredygtige da der er mindst spild. Vi ved dog også at trykfarven indeholder farlige stoffer, og vi er derfor åbne overfor andre forslag?

Det drejer sig i første omgang omkring 3-5 forskellige print. Hovedsageligt sort print på hvidt, men enkelte print kan indeholde flere farver. Tilbudet skal laves ud fra et styk antal på 100 af hvert print. Vi er også åbne for tilbud på både produktion af t.shirt samt tryk.

Vi glæder og til at høre fra jer!

Mvh Jeanne og Stine

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeanne og Stine

Spændende projekt i har gang i :) Jeg er næsten sikker på at jeg kan hjælpe jer. Digitalt tryk er en mulighed, men udover de farlige stoffer, får trykket også en plasticagtig overflade. Det er svært helt at undgå de farlige stoffer i tryk, men jeg kan tilbyde at trykke dem på min T-shirt printer, som er oplagt til det.

Først og fremmest skal jeg lige vide om jeres t-shirts er 100% bomuld eller??

Det er lidt svært at give en pris, da det afhænger lidt af størrelsen på trykket, og om det skal være både foran og bagpå. 

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Jens Yde
Customize ID 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)