Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS annoncering af Bed & Breakfast...sig det endelig videre!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du nogen, der udlejer Bed & Breakfast i Danmark eller udlandet?

Så skynd dig at fortælle dem, at de kan annoncere for deres B&B-udlejning helt gratis på Danmarks nye B&B-portal - www.BedandbreakfastDanmark.dk!

Vi skal IKKE have provision af udlejningerne, og der er ingen skjulte gebyrer. En gratis B&B-annonce bliver ved med at være gratis, så der kommer ingen pludselige fakturaer dumpende ind ad brevsprækken. Vi har også betalingsannoncer, men det er helt frivilligt, om man vil nøjes med en gratis annonce eller opgradere til en betalingsannonce.

Hvordan gør man?
For at indrykke en B&B-annonce skal man oprette et brugerlogin og dernæst logge ind og oprette sin annonce. Det er ret simpelt, og skulle der opstå spørgsmål undervejs, hjælper vi gerne!

Hvem er vi?
Se evt. vores søsterportal www.SommerhusDanmark.dk, hvor vi siden 2003 har formidlet privat sommerhusudlejning efter samme koncept som den nye B&B-portal.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte mig her i tråden, via PB eller på mail (mailadresser findes på de respektive hjemmesider).

Med venlig hilsen
Jonas

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:52

Hej Jonas

Du er velkommen til at dele nyheden inde på kørselvferie.net.

Venlig hilsen Hans

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Billige seo pakker

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 10:06

@ Hans: tak for invitationen, det vil jeg gøre snarest muligt.
@ Tjenester-dk: der er plads til ALLE B&B, også CoCo :-) Benyt blot linket til oprettelse af brugerlogin, så er du i gang. Har du spørgsmål undervejs, sender du blot en mail eller ringer, så hjælper jeg dig gerne på vej. Kontaktoplysninger står på hjemmesiden.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 10:14

Hej

Jeg har et spørgsmål, som jeg har svært ved at finde et fornuftigt svar på:

Normalt ligger det i ordet 'Breakfast' at der er mulighed for at få morgenmad. Jeg har selv 3 værelser (på det skønne Fur), som jeg lejer ud. Jeg kan ikke tilbyde morgenmad, men til gengæld er der fuld køkken, så man selv kan lave al det mad man har lyst til. Kan jeg tillade mig at kalde det for 'Bed & Breakfast' ???  (det har jeg set andre gøre, men jeg ved ikke om det er almindeligt accepteret).

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
www.sov.lidtbedre.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 10:24

Hej Viggo :-)

På BedandbreakfastDanmark.dk har vi B&B-annoncer både med og uden morgenmad - du kan simpelthen angive i annoncen, om der medfølger morgenmad eller ej. Og om der er adgang til køkken.

Så jeg ser intet problem i, at du annoncerer på en hjemmeside for B&B. MEN jeg synes ikke, at du i selve annoncen skal kalde det for B&B, for det ville være lidt misvisende. Du kan i stedet kalde det for 'Ferielejligheder på det skønne Fur' eller lignende.

For mange lejere er det ligegyldigt, om der er morgenmad med eller ej - de er udelukkende interesseret i selve overnatningen. Men når de søger efter overnatning, vil de typisk alligevel benytte søgetermen Bed & Breakfast, fordi det nu enagng falder mest naturligt. Dvs. hvis du sætter begrænsning for dig selv og ikke vil annonce på en hjemmeside for B&B, så går du glip af mange henvendelser, som er helt relevante for dig på trods af, at du ingen morgenmad tilbyder. Og når der tilmed kan udspecificeres i annoncen, at der ikke medfølger morgenmad, så kan jeg ikke se noget problem i det.

Mvh. Jonas

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 14:03
Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 16:05

Hej Viggo :-)

Dejligt, du skal være så hjertelig velkommen. Jeg håber også, at du vil fortælle videre til andre B&B-værter, at de kan annoncere privat Bed & Breakfast hos os.

Mvh. Jonas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)