Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af vagtplan hjemmeside på internettet???

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg skriver fordi, jeg overvejer at starte en virksomhed op sammen med to kammerater.

Vi har tænkt os at lave en hjemmeside, hvor virksomheder kan skrive deres vagtplaner ind, og på den måde gøre det overskueligt for medarbejdere i diverse virksomheder, noget som minder meget om bl.a. tamigo.

Vores målgruppe vil primært være, cafeer,bagerier, og andre små virksomheder, som dog godt kunne gøre brug af en vagtplan på internettet.

Er der nogle herinde, der vil komme med deres bud på om det er en god ide? Hvilke muligheder der er?

Og hvad man måske kan gøre anderledes i forhold til de andre konkurrenter der er på markedet?

På forhånd tak

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:17

Hej A.Afzal

Idéen lyder sådan set fin nok. Jeg tror bare I får problemer med at få medarbejdere til at skrive vagtplanen ind. Ofte har virksomheder lavet vagtplaner 4-16 uger frem. Medarbejderne får oftest disse i papirform eller PDF, og tror problemet bliver at man skal sidde og skrive så meget ind, hvis man har så lange vagtplaner. Men hvis I får det til at virke, så held og lykke :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 08:26

Jeg tror ikke du skal gå efter de små erhvervsdrivene, med under 5 ansatte er der ikke så mange ændringer at det kræver et stort vagtplan system, der er excel fremragende.

Til dem der har mange ansatte bruger nogle af de løsninger der allerede findes f.eks. 9to5.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Skrevet kl. 01:37

Hej Anders,

Tak for din hjælp.

Jeg kan godt se hvad du mener, men det lader til det godt kan lade sig gøre, fordi der er jo en hel masse virksomheder som netop har det koncept som vi ønsker. 

Vi kunne evt. selv skrive vagtplanen ind for kunderne? Hvis de sender den til os..

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Skrevet kl. 01:39

Hej Mark M

Tak for din tid.

Vi vil forsøge at gå efter erhvervsdrivende over 5 ansatte. Der er jo en masse restauranter og hoteller der gør brug af bl.a. som du selv nævne 9to5.dk. 

Vores målsætning er primært at fange de potentielle kunder, som endnu ikke gøre brug af det, og gøre det til en billig pris. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 05:32

Jeg ved at www.netboss.dk lavede et der hed www.Tigo.dk. Men eftersom denne side ikke køre mere så ved jeg ikke hvor eget efterspørgelse der er. Jeg mener også det var gratis.

De havde vist også mulighed for at bytte vagter med den ansvarliges godkendelse.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Skrevet kl. 10:31

Hej Remydk

Tak for din tid

Hvis Tigo.dk var gratis, var det så annoncer virksomheden tjente penge på?

A.Afzal

Fra Denmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:39

Deltaplan.dk er også en mulighed der fungere ganske fint.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Skrevet kl. 11:34

Er det noget du har erfaring med? Hvis ja, er der noget der evt. kunne blive bedre? 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:41

Umiddelbart er vagtplanlægning jo en fin branche! Fordi den kræver lidt mere i basis end f.eks. CMS, Hjemmeside byggeri etc. Men som du også selv er inde på, så er der konkurrenter og hvorvidt det er en god ide, at gå ind i branchen afhænger hvordan I kan differencierer jer!

Det kommer selvfølgeligt meget an, på jeres ambitioner, men jeg ville bestemt tro at man kunne få en fornuftig fritidsbiks op at stå, ved at leverer vagtservicen som freemium produkt. Et snit kunne være at man kun skulle betale, der er skal laves automatiserede import/eksport funktioner.

At lave en biks med en eller flere fuldtidsansatte, er nok sværere og vil ihvertfald tage en del tid, og hvis man bruger freemium konceptet, er det nok nødvendigt at gå internationalt, men så er det også nogle helt andre fisk man svømmer med.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)